Lähettänyt Anni V : Sept 12, 2020 20:01:35 GMT 2
Illanviettoa KaparissaKaikille avoin roolipeli.Valmistauduin huoneessani iltaa varten. Olimme pitkästä aikaa päättäneet lähteä porukalla Kapariin viettämään iltaa, kaikki nimittäin tuntuivat tarvitsevan hieman tuuletusta. Huolia tuntui olevan niin hevos- kuin ihmissuhderintamalla, vaikka en minä kenenkään asioista mitään syvällisiä yksityiskohtia tiennyt. Kuitenkin, ilta tulisi varmasti tarpeeseen itse kullekin.
Kaparissa oli aina jännittävää ja siellä sai varmasti heivattua ajatukset muualle. Oikeastaan minua jopa hieman huoletti, mitä siellä tulisi tapahtumaan - kaupungilla kulki omat hämäräjenginsä, joihin en mielelläni törmännyt, siitä olin saanut esimakua pääsiäisenä. Karistin ikävät asiat mielestäni ja päätin keskittyä tänään ihan oikeasti hauskanpitoon. En ollut ihan varma, ketä kaikkia oli lopulta tulossa mukaan, Saaga ja Kaapo nyt ainakin sekä Majina, joka oli lupautunut kuskiksi. Muistelin myös Juliuksen ja Jennan maininneen jotain mukaan tulostaan tallin whatsapp-ryhmässä. Muitakin saattaisi ilmaantua mukaan vielä illan aikana. En normaalisti ollut kovin innokas lähtemään porukalla juhlimaan tai ylipäätään mihinkään, mutta oli se välillä ihan virkistävää. Ja Saagan ansiosta helppoa, sinne oli helppo mennä missä hänkin oli. Lisäsin vielä viimeiset silaukset meikkiini ja tarkistin asuni, ennen kuin lähdin huoneestani eteiseen odottamaan muita.
539 posts
876 ♥
Vatun kärsivällinen kesyttäjä
|
Bodaava Biisoni
Lähettänyt Julius P : Sept 12, 2020 21:10:14 GMT 2
Koska Ansamaalaisilla tuntui menevän jotenkin erityisen huonosti monella eri saralla, oltiin tallilla heitelty ympäriinsä vitsinä sitä, että perjantaina lähdettäisiin viihteelle. Siitä olikin muodostunut suunnitelma ja nyt olimme oikeasti lähdössä. En ollut täysin varma ketkä kaikki olivat tulossa, mutta ainakin Anni, Saaga, Jenna ja Kaapo. Ja totta kai Majina, joka oli tällä kertaa kuskina. Olin avautunut vihdoin Majinalle minun ja Konradin erosta, joten nyt lähdettäisiin kuulemma miesmetsälle. Oikeasti en ollut lähdössä etsimään mitään sen kummallisempaa seuraa ja muutenkin toivoin, että ilta menisi hyvin. Olin täysin varma, että kaikki ikävä elämässä tapahtui kolmen sykleissä ja nyt oli tapahtunut eron ja Briten loukkaantumisen myötä kaksi. Tai ehkä kolmas ikävä asia oli Samuelin tippuminen Harrin selästä, mikä sai sydämeni yhä pamppailemaan. Siirryin asuntolan keittiöön odottamaan Annia ja Saagaa, jotka olivat ilmeisesti vielä valmistautumassa. Toivottavasti ilta menisi mukavasti, enkä nolaisi itseäni muiden edessä. Olinhan sentään järkevä aikuinen ja varmasti suurimman osan porukasta silmissä lähimmillään valmentaja…
64 posts
139 ♥
Silmäteränä Britte
|
Arvaamaton Aromurmeli
Lähettänyt Jenna A : Sept 12, 2020 21:17:10 GMT 2
Pitkästä aikaa oli viikonloppu, jolle en ollut suunnitellut mitään. Ei kisoja, ei valmennuksia eikä mitään muutakaan pakollista. Olin siis heti messissä Saagan kyseltyä illanviettoseuraa tallin Whatsapp-ryhmässä. Olin laittautunut omissa oloissani kotona ja odotellut muiden laittavan viestiä lähdöstään. Asuin lähempänä Kaparia kuin Ansamaata, joten olin menossa omatoimisesti Kapariin muiden tullessa Ansamaasta Majinan kyydillä. Istuuduin sohvalle täydessä tällingissä, mustat ihonmyötäiset farkut ja punaiset nilkkurit jalassani, musta pitsibustier ja punainen bleiseri ylläni. Siemailin lime Breezeriä ja aukaisin Whatsapin. - Joko olette kohta lähdössä? Kirjoitin ryhmään. Olin valmis juhlimaan.
23 posts
37 ♥
Amnesia At "Nesva"
|
Bodaava Biisoni
Lähettänyt Samuel V : Sept 12, 2020 21:38:19 GMT 2
Mä olin seurannut muiden illanvieton suunnittelua tallin whatsapp ryhmässä alunperin vain puolella silmällä. Kuitenkin kun osallistujalista kasvoi, mä aloin vakavissani pohtia osallistumista. En mä edes olisi hyvää seuraa koska en mä todennäköisesti ees joisi kun yhden, jos sitäkään kun en oikein ollut ikinä selvittänyt mitä alkoholi tekisi tilanteelleni ja tiesin että minulla ei olisi kovinkaan paljoa varaa toilailla päissäni, varsinkin jos halusin jatkaa elämääni suhteellisen normaalisti, enkä istua pyörätuolissa lopun elämääni. Toisaalta ilta voisi olla hyvä tapa tutustua muihin tallilaisiin paremmin ja ehkä uskaltaisin puhumaan onnettomuudestani jollain sellaisella tasolla, mikä ei latistaisi tunnelmaa, sillä se ei ole kuitenkaan kaunis ja iloinen tarina kertottavaksi, vaikka ainakin toistaiseksi sillä on ollut onnellinen loppu. Pohdittuani asiaa vielä vajaan tunnin verran, poimin puhelimen käteeni ja avasin Ansamaan whatsapp:in. ”Mahtuisiko vielä mukaan porukkaan?”
Ava (c) mistosart
|
Lähettänyt Majiná M : Sept 12, 2020 23:22:10 GMT 2
Tulimme Dochasin kanssa asuinrakennuksille, jonne jengiä olin pyytänyt. Meidän välit oli ihan hyvät, käytiin kyllä mielenkiintoinen keskustelu kisojen jälkeen. Mies tuntui kuitenkin ymmärtäneen että minä en ollut halunnut tämän mieltä pahoittaa. Jotain nihkeää oli silti ilmassa, mutta se varmasti hälvenisi osittin tänään. Minä en aikonut juoda, Dochas kyllä sai jos halusi. Ensinnäkin olin luvannut mennä huomenna käymään poliisilaitoksella vähän järjestelemässä minun omaa toimistoani sekä ihan vain tutustumasa uusiin työkavereihin ennen töiden varsinaista alkua. Toisekseen minusta oli mielenkiintoista seurata muiden käytöstä selvällä päällä, varsinkin Dochasin, kyllähän mä nyt tiesin että se joisi. Tervehdin kaikkia pirteänä ovella ja pyörähdin ympäri estellen asuani naurahtaen. "Vähänkö te ootte kaikki kauniina" huusin ja kävin tökkimässä ja puristelemassa kaikkien vaatteita. Hipelöin tietysti myös korut. "Voidaan lähtä mun puolesta sitte ko kaikki on täällä ja valmiina!" huikkasin. Majinan illan vaatetus ja meikki & Dochasin vaatteet
715 posts
1,114 ♥
Kouluratsastaja
|
Lähettänyt Saaga M : Sept 13, 2020 16:00:03 GMT 2
Pyörähdin asuntolan keittiöön Juliuksen ja Annin seuraan minun ja Kaapon huoneesta säteillen. Mulla oli hiukset kiharrettu, viininpunaista huulipunaa ja suuret hopeiset korvarenkaat. Mekkona minulla oli punainen, A-linjainen ja puoleen reiteen ylettävä melko perus mekko, ja sillä ilmat eivät olleet enää kovin kesäisiä lämmitin itseäni pitkähihaisella mustalla bolerolla. Korkkarit olivat mustat ja tolppakorkoiset, nilkkaremmillä. Kaapon mukaan olin "tyrmäävä", ja itsetuntoni oli pitkästä aikaa taivaissa. Pyöräytin Annia tanssittaen käsivarteni alitse ja halasin Juliusta tuttavallisesti. Lopulta valuimme kolmestaan eteiseen, missä kaikki muut liki odottivat jo. Majina, niin tyrmäävänä hänkin, sanoi että voisimme ruveta lähtemään sitä mukaa kun kaikki olisivat valmiina. Onneksi tarkistin vielä whatsappin, sillä Samuel oli kysynyt vielä mahtuisiko messiin. Sitä ennen Jenna oli kysellyt jo meidän perään peremmältä kaupunkia. Totta kai halusin Samuelin mukaan, joten vastasin iloisena "Tervetuloa messiin! Me lähetään pian". "Samuel tulee vielä, odotetaanko sitä?", kysyin hampaat säteillen ja kapsahdin Kaapon kainaloon. Itselläni oli ajatuksena kyllä juoda tänään, mutta yritin pitää aivot mukana. Kuitenkin tunnetusti mun alkoholinkäyttö riistäytyi semi helposti käsistä jos mua ei vahdittu, ja Majina taisi olla ainoa joka satavarmasti pysyisi ajokunnossa. Mitähän tästäkin vielä tulee?
~Avatar on Majinàn piirtämä! ♥Ansan Ulpukka 12/05/21-> ♥Kaapon huoltaja
|
Bodaava Biisoni
Lähettänyt Samuel V : Sept 14, 2020 15:03:23 GMT 2
Mua stressasi ihan hirveästi jostain syystä odottaa mahdollista vastausta tallilaisilta. Ei mua olisi kai pitänyt jännittää näin paljoa, koska tiesin että Saaga ja Julius tiesivät kuitenkin totuuden ja mahdollisesti nuo voisivat auttaa minua kertomaan asian myös muille, tai sitten toivottavasti kääntää huomion kokonaan pois asiasta. Lopulta kuulin puhelimeni kilahtavan ilmoittaen uudesta whatsapp viestistä ja tärisevin käsin poimin laitteen käsiini ja avasin keskustelun. Saaga toivotti minut tervetulleeksi mukaan ja ilmoitti että kaikki olisivat pian lähdössä Ansamaasta. "Ilmoitelkaa mihin meette, tuun suoraan sinne." naputtelin vastauksen ja tiputettuani puhelimeni sohvalleni vedin syvään henkeä. Tulevasta ei ollut mitään takeita, joten täytyisi vain kokeilla ja katsoa mihin ilta etenisi. Koska aikaa valmistautumiselle ei ollut hirveästi, suuntasin makuuhuoneeseeni ja suoraan vaatekaapille pohtimaan millaisilla vaatteilla sitä uskaltaisi ensimmäistä kertaa vuosiin poistua kotoa viettämään iltaa ihmisten kanssa, sillä tällaista oli tullut harrastettua viimeksi ennen kolaria.
Ava (c) mistosart
|
Lähettänyt Anni V : Sept 14, 2020 16:07:11 GMT 2
Pian oli koko sakki eteisessä Jennaa ja Samuelia lukuunottamatta, jotka olivat ilmoittaneet tulevansa Kapariin omin avuin. Majina huikkasi ovelta että voisimme lähteä sitten kun kaikki olivat valmiita - se hetki koitti pian, koska mitäpä siinä eteisessä turhan päiten seisoskelemaan. Kaikki varmaan halusivat jo juhlimaan. Tai siis, unohtamaan ikävät asiat. Majina johdatti meidät suurelle maasturille, jolla hänen oli tarkoitus kuskata meidät määränpäähämme. Eiköhän siihen jättiläiseen mahtuisi meidän pieni poppoomme. "Siisti menopeli", kehuin ja tunkeuduin ikkunapaikalle, Saaga tietenkin viereeni. "Tänään en aio mököttää", naurahdin Saagalle. Tiesin ettei minun budjetilla mitenkään hirveästi juotaisi, ellei joku sitten tarjoaisi minulle juomia, mutta eiköhän illasta tulisi ihan mukava muutenkin. En tiedä mistä yhtäkkinen positiivisuuteni johtui, mutta eihän minun aina tarvinnut olla se pahanilmanlintu. Nojasin ikkunaan ja mietin tulevaa iltaa. Olin jo jonkin aikaa miettinyt että olisi oikeasti ihan kiva tutustua paremmin muihin ansamaalaisiin, nyt kun Mirkaakaan ei ollut vähään aikaan näkynyt ja Saaga oli oikeastaan ainoa kenen kanssa hengasin enemmän. Ehkä parin juoman voimalla tutustumisesta tulisi helpompaa.
539 posts
876 ♥
Vatun kärsivällinen kesyttäjä
|
Lähettänyt Saaga M : Sept 15, 2020 11:30:29 GMT 2
Samuel ilmoitti tulevansa suoraan paikan päälle, joten lähdimme ahtautumaan Majinan upeaan maasturiin, joka oli sen verran tilava että mahduimme koko joukko vaivatta kyytiin. Tai ainakin lähes. Kaikki kuitenkin löysivät istumapaikan. "Siisti menopeli", Anni tokaisi ja kapusi ikkunapaikalle, itse asetuin siihen viereen ja Kaapo koki järkeväksi asettautua toiselle puolelleni. "Joo siis tää on makee!", vihelsin vielä päälle ja tutkailin auton pintoja mielenkiinnolla. "Tänään en aio mököttää", Anni naurahti mun suuntaan ja nauroin iloisesti. "Mahtavaa babe. Tänään ei kukaan saa mököttää", vastasin ja laskin käteni Kaapon reidelle, toinen tarttui käteen ja puristi sitä hellästi. Automatka meni rupatellen kaikennäköistä, Majinakin tuntui olevan todella hyvällä fiiliksellä joka oli aivan mahtava juttu. Yritin itse Majinan kanssa maanitella Juliukselle että hänhän voisi katsella miesvalikoimaa. Perille saavuimme noin kahdeksan maissa illalla, Majina parkkeerasi auton taitavasti ja me kapusimme ulos autosta vilpoiseen syysilmaan. "Ois kuitenkin pitänyt varmaan ottaa takki", värjöttelin ja kietouduin bolerooni tiukemmin. Ilma ei ollut jäätävän kylmä, mutta melko raikas ja viileä. Asteita vaikutti olevan plus miinus neljäntoista pintaan, ja ilta tulisi viilenemään varmasti vielä siitä. Onneksi mulla oli lämpimän hupparin lainaaja kumppanina jos tilanne sattuisi olemaan hypotermia. Lähdimme suuntaamaan kohti baaria, korkkarit kopisivat asvaltilla ja iloinen puheensorina kaikui varmaan kauas. Dochas ja Kaapo tuntuivat olevan poikkeuksellisen puheliaalla tuulella keskenään.
|
Bodaava Biisoni
Lähettänyt Samuel V : Sept 15, 2020 13:42:05 GMT 2
Saaga oli ilmoittanut whatsappissa minne he olisivat suuntaamassa, joten osasin suunnistaa oikeaan baariin. Pitkällisen pohdinnan jälkeen olin päätynyt mustiiin farkkuihin, mustiin nikeihin, niiden pohjan vuoksi sekä tummansiniseen kauluspaitaan. Oloni ei tuntunut jotenkin kovinkaan mukavalta näin fiineissä vaatteissa, mutta en uskonut että kukaan olisi arvostanut jos olisin saapunut paikalle hupparissa ja farkuissa, vaikkakin niissä oloni oli ehkä hieman mukavampi varsinkin päivinä kun muuten oloni oli hieman surkea. Astuttuani sisään baariin kävelin ensimmäisenä tiskille ja pyysin tiskin takana seisovalta mieheltä jotain alkoholitonta, silllä vaikka olin saapunut paikalle taksilla, en silti teinnyt haluaisinko, saati uskaltasiinko juoda muiden läsnäollessa, koska tiesin että jossain kohtaa illasta en mahdollisti pystyisi enää peittelemään ontumistani ja en haluaisi pilata muiden iltaa sillä, että näyttäisinkin yhtä-äkkiä vammaiselta, vaikka sellainenhan minä olin. Vammainen. Maksettuani baarimikolle juomani käännyin huokaisten ympäri ja annoin katseeni kiertää baarissa, ennen kuin huomasin Saagan joka viittoi minua eräästä pöydästä jonka ääreen oli kerääntynyt niin Saaga, Dochas, Majiná, Julius, Kaapo kuin tuo minulle vielä toistaiseksi tuntematon violettihiuksinen nainen. Kohensin hieman asentoani, ennen kuin yritin mahdollisimman normaalilla askelluksella siirtyä pöydän luokse, vaikka se ei ollutkaan helppoa minuun yllättäen osuneen törmäyksen vuoksi. Törmäys oli osunut selkääni ja edelleen hieman hellänä olevat lihakseni vihlaisivat sen verran ikävästi, että jouduin ottamaan pari onnahtavampaa askelta, ennen kuin sain itseni taas kasattua ja irvistykseni vaihdettua päättäväiseen ilmeeseen jatkaessani toivottavasti edelleen normaalin näköistä menoa pöytään jossa istuin alas Juliuksen viereen. "Hyvää iltaa tasapuolisesti kaikille" yritin nostaa kasvoilleni pientä hymyä jomotuksesta huolimatta, ennen kuin nostin lasini huulilleni ja annoin viileän juoman täyttää suuni.
Ava (c) mistosart
|
Bodaava Biisoni
Lähettänyt Julius P : Sept 18, 2020 20:24:55 GMT 2
Olimme vihdoin päässeet Kapariin asti ja saimme löydettyä ainakin alkuillaksi sopivan paikan, jossa aloitella iltaa. Vaikka kaikkien toivomuksena – tai kaikkien ja kaikkien – oli viettää rauhallista iltaa ja nollata viimeaikojen murheita, saattaisi ryhmä rämä aiempien kokemusten perusteella siirtyä vielä jonnekin vauhdikkaampaan paikkaan. Itse olin avoin kaikille vaihtoehdoille ja pukeutumiseni sopi mihin tahansa. Apuahan olin saanut Majinalta ja Saagalta, joista varsinkin Majina oli ollut sitä mieltä, että olisin voinut hyvin hankkia itselleni muutakin seuraa, kuin ansamaalaiset. Itse en vielä ollut sitä mieltä, kun asiat olivat yhä hyvin tuoreita. Saagakin oli katsonut minua yhden hetken sen verran mietteliäästi, etten edes halunnut tietää, mitä naisen päässä mahdollisesti liikkui. Päälleni oli valikoituneet tyköistuvat tummat housut ja vaaleampi kauluspaita unohtamatta rentoa pikkutakkia. Varsin iloisen automatkan jälkeen olimme vallanneet valikoituneesta paikasta porukalle tarpeeksi ison pöydän, ottaen huomioon, että ainakin Samuel ja Jenna tulisivat suoraan sinne. Olin positiivisesti yllättynyt, että Samuelkin päätti liittyä seuraan. Vaikka olimme tulleet ainakin omasta mielestäni melko hyvin juttuun, vaikutti mies välillä siltä, ettei seuramme kelpaisi. Suurin osa oli tilannut jo juoman itselleen ja olin onnellinen, että Kaapo oli pitämässä Saagaa silmällä. Vaikka Saagakin oli aikuinen, sai joskus olla huolissaan siitä, minne tämä päätyisi. Itse olin alkuillasta tyytynyt olueen, jota siemailin, kun Samuel istahti viereeni. Mies oli lähestynyt takavasemmalta, joten pelästyin häntä pahemman kerran. – Terve vaan terve, sain yskittyä ulos yrittäen olla tukehtumatta.
64 posts
139 ♥
Silmäteränä Britte
|
Lähettänyt Saaga M : Sept 19, 2020 14:03:15 GMT 2
Käteeni tarttui Sex on the beach-drinksu, kun asetuin kaverien kanssa viimein pöytään. Musiikki soi melko lujaa, mutta kuitenkin sellaisella äänenvoimakkuudella että keskustelu onnistui. Istuin arvatenkin Kaapon ja Annin välissä, pöytä oli sopivan kokoinen meille kaikille. Myös Samuel ja Jenna saisivat tästä istumapaikan, Samuel pelmahtikin aika pian paikalle ja tuo istahti suoraan Juliuksen viereen. Hymyilin iloisesti ja vilkutin miehelle. Join makeaa drinkkiä aimo siemauksin ja Kaapo kehotti mua jo nyt hidastamaan. "Höpö höpö. Kyllä mä pärjään", maanittelin ja kallistin päätäni kohti Kaapoa joka silitti mua hieman päästä, tyylillä hyvä tyttö. "Ai mä oon nyt lemmikkieläin", naurahdin ja vilkuilin muita seuralaisia. Korkea baarijakkara oli semisti epämukava, mutta teki varmasti tänä iltana tehtävänsä. Ristin jalkani ja nyin aavistuksen lyhyttä mekkoni helmaa alemmas jotten vilauttelisi kriittisesti kenellekään. "Mitäs Samuel tietää?", onnistuin kysymään kuulostamatta päiväkodintädiltä tällä kertaa. "Hyvä fiilis?"
|
Bodaava Biisoni
Lähettänyt Samuel V : Sept 19, 2020 14:19:04 GMT 2
Saagan kysyessä mitä minulle kuului jouduin pariinkin otteeseen katoamaan juomani taakse, että sain ajatukset kasattua. Mitä mä muka vastaisin, että en kuulostaisi liian huolettomalta, mutta samalla en pilaisi toisten iltaa. "Eipä ihmeempiä. Vähän meinaa se eilinen tuntua lihaksissa, mutta eiköhän se tästä" yritin nostaa hymyä uudelleen kasvoilleni, vaikka se ei yltänytkään sanoihini asti. "Ehkä vähän jo mietityttää ensi viikon Latvian reissu Harrin kanssa kun ilmoitin orin näyttelyihin Dzelzainin linnalle. Että semmonen kevyt startti sille uralle" sain sanoihini ehkä jo vähän enemmän vaihtelevuutta ja minusta tuntui että hymyni oli ehkä hieman aidompi tällä kertaa, vaikkakin tietyt liikkeet meinasivat edelleen aiheuttaa irvistelyä ja varsinkin se kohta, johon vain vähää aiemmin oli osunut isku kertoi olemassa olostaan. Ehkä joskus oppisin elämään taas normaalisti enkä menemään aina selkä edellä tilanteisiin.
Ava (c) mistosart
|