Eksoottinen Elefantti

Lähettänyt Silvia K : May 1, 2020 17:04:13 GMT 2
Vappu 2020 - Roolipeli on kaikille avoin. Tervetuloa mukaan! - Tapahtumat sijoittuvat vapun iltaan (1.5.2020) - Paikkana Majinan ja Dochasin koti
Toukokuun ensimmäinen. Vappu. Ansamaan ullakolla oli vielä hiljaista, ainoastaan Dochas hääri seuranani esitellen erilaisia kaapin uumenista kaivamiaan pelejä. Kuulemma ainakin Twisteriä ja Aliasta pitäisi pelata. Lisäksi tämä oli onnistunut kaivamaan jostain kätköstä jo parhaat päivänsä nähneen Ouija-laudan. "Dochas ei", puuskahdin, kun mies esitteli mulle ylpeänä löydöstään. "Et kai sä kummituksia pelkää?" mies hörähti ja asetteli laudan pöydälle vastusteluistani huolimatta. Kieltämättä ehkä vähän pelkäsin. "Mitähän Maikkukin tästä sanois?" mietin ääneen sivuuttaen miehen kysymyksen. Dochas vain hymähti. Sitä ei ilmeisesti henget hetkauttaneet. Asettelin ullakon hämärässä valaistuksessa kylpevään pöytään tarjolle viimeiset pitsapalat ja limsaa. Pöytä suorastaan notkui jo herkuista, mutta tiesin, että ainakin osa porukasta olisi tuomassa bileisiin omia leivoksiaan. Alkoholijuomat oli kuitenkin tarkoitus jättää tällä kertaa sikseen. Kerkesin juuri pöyhkiä kiharrettuja hiuksiani, kun aloin kuulla portaiden alapäästä kolinaa. Ilmeisesti porukka alkoi pikkuhiljaa valua paikalle.
211 posts
386 ♥
Fleurin omistaja
|
Charmantti Chinchilla
Lähettänyt Mirka D : May 1, 2020 17:18:34 GMT 2
Otin kaksi tarjotillista munkkeja käsiini. "Otakkaa te noi kolme", huikkasin kahdelle Ansamaalaiselle. Suuntasin asuinrakennuksesta ulos ja kohti. Oli ihanan valoisaa, vaikka kello olikin jo aika paljon. Matkasin ullakkoa kohti, missä vappubileet järjestettäisiin. Alkoholi oli tällä kertaa kiellettyä, mikä ei itseäni haitannut pätkän vertaa.
Aloin kiipeämään portaita ylös, jolloin kallistin liikaa toista tarjotinta. Pari munkkia tipahti portaille ja jatkoi matkaansa pomppien alas. "Perhana", totesin ääneen samalla katsoen kahta menetettyä munkkia. Kiipesin loput askelmat ja huomasin Silvian ja Docin selailemassa lautapelejä. "Tervee, haluisko jompi kumpi ottaa tän toisen", sanoin heilauttaen vasemman käden tarjotinta. Laskin toisen munkkitarjottimen muiden herkkujen sekaan. "Ainii Doc, sulle ois pari speciaalimunkkia tuolla portaiden alapäässä", vitsailin ja istuin Silvian viereen. Huomasin muutaman lautapelin, mutta eniten silmään pisti Ouja-lauta, josta oli jo puhuttu tallin wa ryhmässä. "Odotan jotain mielenkiintoista", sanoin mysteerisellä äänellä hassutellen samalla osoittaen kyseistä lautaa.
132 posts
223 ♥
Artun omistaja
|
Arvaamaton Aromurmeli
Lähettänyt Jenna A : May 1, 2020 17:27:09 GMT 2
Pysäköin uudenkarhean Audini Ansamaan parkkipaikalle ja nousin ulos kauppakassi kädessäni. Olin pyörähtänyt kaupan kautta ja mukaani oli tarttunut pari pussia sipsejä sekä tottakai irtokarkkeja. Ne oli tarkoitettu kaikille, mutta en pistänyt pahakseni, mikäli kaikki olisikin jäänyt minun syötävikseni. Lisäksi mukana oli valmissalaatti, jonka ajattelin syödä ennen kuin mässäily alkoi. Ja tietysti simaa, sitä ei saanut unohtaa!
Suuntasin kohti ullakkoa, josta kuuluikin jo puheensorinaa. Heilautin kauppakassin olalleni ja lähdin kiipeämään portaita varovaisesti. "Moikka", sanoin hiljaisesti. Paikalla oli jo Dochas, Silvia ja Mirka. "Toin vähän lisää herkkuja", sanoin naurahtaen huomatessani notkuvan herkkupöydän. Avasin kassia ja otin sieltä tärkeimmän, "Ja simaa!" Laskin herkut pöydälle ja istuunnuin sitten muiden viereen. "Täällähä tuoksuu hyvälle", sanoin viitatessani munkkeihin.
23 posts
37 ♥
Amnesia At "Nesva"
|
Arvaamaton Aromurmeli
Lähettänyt Peppi B : May 1, 2020 17:27:18 GMT 2
Minä olin saanut viimetipassa tietooni talliporukan vappuillanvietosta, joka tapahtuisi Majinán ja Dochasin ullakolla. Ohjelmassa olisi kuulemma herkkujen syöntiä, lautapelejä, ja olipa Majiná maininnut ouija-laudankin, mutta minä en uskonut, ennenkuin näkisin sen! Olin ollut jokseenkin vähän tekemisissä kaksikon kanssa, mutta nyt olisikin loistava tilaisuus tehdä tuttavuutta myös muuhun talliporukkaan, kuin vain asuinrakennuksemme väkeen.
Koputin varovaisesti Majinán ja Dochasin asunnon puiseen ulko-oveen. Ovi oli raollaan, ja kuulin hiljaista puheensorinaa yläkerrasta. Kastanjanruskeiksi maalatut portaat kiemurtelivat vanhanaikaisena serpentiininä ylöspäin, ja natisivat kotoisasti jalkojeni alla. Olin talloa kaksi sokerimunkkia, jotka lepäsivät yksinäisenä kahdella peräkkäisellä portaalla. Taisin olla tulossa oikeaan paikkaan, minä ajattelin virnuillen ja keräsin munkit varmuuden vuoksi matkaani, vaikka niitä tuskin kukaan enää söisi. - Oliks nää niinkun merkkinä, että löytää oikeaan paikkaan? minä irvistin saavuttuani portaiden yläpäähän, jossa ainakin Silvia, Dochas, Mirka ja Jenna olivat jo haraamassa pölyisiä lautapelejä keskellä huonetta.
8 posts
24 ♥
Poesian omistaja
|
Lähettänyt Saaga M : May 1, 2020 17:40:03 GMT 2
Meinasin kompastua ullakolle vieviin portaisiin, korjasin askeleeni viime hetkellä ja sain pelastettua kädessä olevan rasian jossa eilen leipomani keksit saattoivat vähän kärsiä. "Ei hätää!", huusin jo kauempaa ullakolla olijoille sillä olin aiheuttanut jonkin verran ryminää. "Minä ja mun sulavat liikkeeni", mutisin perään ja avasin ullakon oven. Paikalla oli jo useampi kasvo, myös Jenna ja Peppi joihin en ollut ehtinyt vielä kunnolla tutustua. Nyökkäsin hymyillen kaikille. "Ihan mahtavaa, bileet pystyyn. Mut avataan tätä ikkunaa vähäks aikaa!", totesin ja laskettuani rasiallisen keksejä herkkukasan jatkoksi, ryntäsin ikkunalle tuulettamaan paikkaa. Raikas iltainen kevättuulahdus pyyhälsi huoneeseen. Laskin katseeni valtavaan herkkupinoon, ja mietin että kuinkakohan moni vielä toisi syötävää. "Meillä on viikon edestä nyt sokeria", naurahdin iloisesti ja istahdin Mirkan viereen. Silmissäni pilkahti mielenkiinto kun huomasin Ouija-laudan josta oli jo puhettakin ollut. Se näytti vuosikymmeniä vanhalta, ja sain kylmiä väreitä ajatuksesta sen pelaamisesta.
~Avatar on Majinàn piirtämä! ♥Ansan Ulpukka 12/05/21-> ♥Kaapon huoltaja
|
Lähettänyt Anni V : May 1, 2020 17:44:36 GMT 2
Lähdin kohti Majinan ja Dochasin asuntoa asuinrakennukselta, jossa vieläkin haisi lievästi rasva. Mirka oli leiponut munkkeja, kuinka ihanaa. Itse olisin varmasti räjäyttänyt koko asuinrakennuksen, jos olisin moista yrittänyt, en ollut nimittäin todellakaan mikään hyvä leipoja. Itselläni oli mukana vain kaupasta ostettuja suklaakeksejä. Minua jännitti, mitä tästä illasta tulisi. Ohjelmassa olisi illan viettoa ansamaan porukan kanssa, varmaan uusiakin tulisi mukaan. Toisaalta kiva, että tuli uusiakin tyyppejä tänne, mutta kyllä siitä tuli omanlaistaan stressiä. Minkähänlaisia tyyppejä he olisivat? Saavuin ullakolle ajatuksissani, siellä oli jo muutamia tyyppejä, uusiakin, hääräämässä erilaisten pelien parissa. Ehkä minua ei niin paljon jännittäisi, kun oli jotain yhteistä tekemistä mihin keskittyä. Moikkasin kaikkia yllättävän pirteästi ja katsoin kaipaavasti herkkupöytää. En ollut oikeastaan ehtinyt syödä paljoa koko päivänä. -Näitä saa varmaan jo ottaa, sanoin lähinnä itselleni ja otin itselleni syötävää, ja jäin siihen hieman etäämmälle muista.
539 posts
876 ♥
Vatun kärsivällinen kesyttäjä
|
Arvaamaton Aromurmeli
Lähettänyt Peppi B : May 1, 2020 18:29:38 GMT 2
Ullakolle oli eksynyt jo ihan hyvin porukkaa. Tiesin oikeastaan kaikki nimeltä, mutten ehkä voinut sanoa välttämättä tuntevani heistä hyvin vielä ketään. Saaga oli avannut ikkunan, josta tulvi raitista ilmaa huoneeseen. Sää oli ollut koko päivän jokseenkin pilvinen ja sateinen, ja vilpoinen tuoksu teki ihan hyvää pienelle ullakolle, jossa nyt hääräsi useampikin ihminen. Seurasin vaivihkaa Annia, joka oli uskaltautunut jo herkkupöydän ääreen keräämään ruokaa lautaselleen. Minullakin oli hirveä nälkä, joten nappasin käsiini kertakäyttölautasen ja siihen kourallisen Sipsejä, Mirkan leipoman munkin ja parillisen Saagan tuomia keksejä.
Asettauduin silmäilemään vanhan, puisen sängyn päiväpeitteelle kasattuja lautapelejä. Sydämeni hypähti, kun joukossa oli kuin olikin ouija-lauta, josta Majiná olikin jo vähän puhunut. - Vau! Kai me pelataan tolla ouija-laudalla? minä hihkaisin innoissani. Rakastin kaikkea jännittävää!
8 posts
24 ♥
Poesian omistaja
|
Lähettänyt Majiná M : May 1, 2020 18:31:11 GMT 2
Tihrustin ikkunasta ulos innoissani ja odotin aina uusia ja uusia vieraita. Olin päättänyt kutsua kaikki meille juhlimaan vappua, kun talo oli viimein täydessä kukoistuksessa ja remontti oli valmistunut. Olin myös saanut ullakon oikein kotoisaksi ja kivaksi, siellä vietti jo ihan mielellään aikaa. Ulkona oli jo hämärää ja sade rapsutteli kattoa, osa porukasta tuli talleilta kävellen, mutta heitä ei näyttänyt haittaavan pikkusade, kun näin kivoissa merkeissä tavattiin. Halasin jokaista ovella ja ohjeistin liikkumaan kohti puheensorinaa, ylös ullakolle. Dochas piti siellä seuraa, jo tulleille tutuille ja minä odottelin vielä ovella Luffen kanssa, jos joku vielä ilmaantuisi. Koira oli luonteeltaan todella rauhallinen, sellainen karhumainen lössykkä, joka juuri koskaan haukkui. Siitäkin huomasi nyt, miten ilme oli kirkastunut vieraiden tulosta. Tuo valtava karvakasa kävi tervehtimässä ja nuuskuttelemassa kaikkien persaukset hyväksi, ennen kuin he saivat siirtyä ylös.
715 posts
1,114 ♥
Kouluratsastaja
|
Eksoottinen Elefantti

Lähettänyt Silvia K : May 1, 2020 18:56:41 GMT 2
"Oi, ihanan näköisiä munkkeja!" hihkaisin, kun aina yhtä pirteän oloinen Mirka kantoi tarjottimensa pöytään. Melkein vanavedessä ullakolle ilmestyi liuta muitakin tallilaisia, joista osalla oli lisää tarjottavia mukanaan. Kaadoin heti lasini täyteen Jennan tuomaa simaa ja nappasin toiseen käteeni palan pitsaa. Sitten istahdin takaisin paikalleni lähelle Mirkaa ja jäin norkoilemaan siihen ympärilleni katsellen. Avoimesta ikkunasta tuli sisään viileää ilmaa ja itseäni alkoi vähän paleltaakin. Jostain syystä kaikki tuntuivat olevan hirveän innoissaan ouija-laudasta. Mua se ei kuitenkaan liiemmin kiinnostanut ja olisinkin mieluiten antanut pahaisen laudan pysyä kaapin perukoilla. Peliin liittyi muistoja nuoruusvuosilta, eivätkä ne olleet kovin positiivisia. En kuitenkaan tohtinut avata suutani, kun myös porukan uusi kasvo Peppi alkoi kysellä laudasta. "Eikö tuolla olis mitään muuta kivaa peliä?" mutisin puoliksi ääneen ja vilkuilin vierellä istuvia ihmisiä epätoivoisena.
211 posts
386 ♥
Fleurin omistaja
|
Arvaamaton Aromurmeli
Lähettänyt Jenna A : May 1, 2020 19:02:38 GMT 2
Lisää porukkaa alkoi saapumaan ja pian ullakolla oli kolme minulle vielä tuntematonta kasvoa. Tervehdin heitä pienellä hymyllä, mutten uskaltanut sanoa mitään. Olen hieman ujo uusien ihmisten seurassa, mutta uskoin tutustuvani uusiin tyyppeihin nopeasti. Mirkan kanssa olimme lähentyneet jo huomattavasti, olihan hän ollut jo ensimmäisenä tallipäivänä seurassani. Silviaan olin törmännyt muutamaan otteeseen ja pidin häntä oikein mukavana. Ja Majiná, hänen kanssaan olen jopa nauranut.
Kävin hakemassa valmissalaattini ja sen kylkeen muutaman palan pitsaa. Niillä oli tarkoitus selättää nälkä, sitten vasta herkkujen kimppuun, ajattelin. Istuunnuin takaisin sohvalle ja kuuntelin muiden ihastelevan ouija-lautaa. "Mä en ole varma, uskallanko pelata tuota", sanoin naurahtaen. En tietääkseni uskonut mihinkään yliluonnolliseen, mutta silti asia jännitti. "Olen samaa mieltä Silvian kanssa. Eikö voisi ainakin aloittaa jollakin muulla? Tai tustustumiskierros", ehdotin.
23 posts
37 ♥
Amnesia At "Nesva"
|
Lähettänyt Saaga M : May 1, 2020 19:06:57 GMT 2
Myös Anni pelmahti paikalle, ja asettauduimme automaattisesti tutun kaverikolmikon kanssa suunnilleen kasaan istumaan. Keskellä istui Mirka ja mä istuin toisella puolella. Anni vaikutti hyväntuuliselta, mikä oli hyvä juttu. Salaa toivoin, että Kaapokin tulisi tänään, hiukan häntä ajatellen vahtasin istumapaikkaa toisella puolellani. Aloin tunnistaa viimeistään nyt, että mä olen oikeastaan hyvinkin ihastunut Kaapoon. Kaikesta päätellen poika oli samoilla linjoilla mun kanssa, mutta en uskaltanut kysyä suoraan. Nukuimme kuitenkin usein lähekkäin, ja yksi pusukin on vaihdettu. En tosin ollut varma muistaako Kaapo sitä, sillä yrittäessäni ottaa sitä puheeksi Kaapo oli kuin mitään sellaista ei olisi tapahtunutkaan. Ikkuna kerkesi olla auki vain tovin, kun rankkasateen ropina rupesi rummuttamaan kartanon katonharjaa. "Doc, laitatko sen ikkunan", olin juuri sanomassa kun Dochas oli jo matkalla ikkunalle. Ei paranisi päästää vettä sisälle. Ulkona oli ollut tovi sitten valoisaa, mutta nyt synkät pilvet alkoivat kokoontua Ansamaan yläpuolelle uhkaavasti. Vappusää. "Vau! Kai me pelataan tolla Ouija-laudalla?", uusi tuttavuus Peppi hihkaisi. "Eikö tuolla olis mitään muuta kivaa peliä?", kuulin Silvian mutisevan ja nauroin tuttuun tapaani. "On tuolla Kimble. Mutta en mä oikeestaan usko että me onnistutaan mitään pahasti pilaamaan tolla ouijallakaan", sanoin kun kauhaisin käteeni jonkun tuomia sipsejä juuri ylettyttyäni. Uskoin itse henkimaailmaan, ja mulla oli usko että jos Ouijaa pelaa täysin sääntöjen mukaan, minkään pahan ei pitäisi onnistua meitä vainoamaan. Vai? Jenna ehdotti sitten tutustumiskierrosta, ja se kävi ainakin mulle mainiosti. "Hoo!", huusin suu täynnä herkkuja ja peitin suuni pahoittelevasti.
|
Bodaava Biisoni
Lähettänyt Julius P : May 1, 2020 19:13:15 GMT 2
Majina oli kutsunut meidät kaikki alkoholittoman vapun viettoon heille ja rehellisesti minua jännitti mennä paikalle. Minusta tuntui, ettei valmennuksen jälkeen minun ja Majinan välit olleet enää kunnossa, enkä halunnut mahdollisesti pilata muiden iltaa. Toisaalta en olisi jaksanut mennä, sillä kaukosuhteesta huolimatta olimme viettäneet vapun yleensä Konradin kanssa yhteydessä. Nytkin minulla oli kyseinen tyyppi Skypen avulla yhteyden päässä ja manasin sille jälleen tilannetta. Konrad tosin vain nauroi minulle ja käski painua ihmisten ilmoille "korjaamaan oman pääsi möröt ennen kuin oikeasti pilaat suhteesi muihin juntteihin siellä Suomessa". Rehellisesti en aina osannut sanoa, miksi pidin tuosta melko töykeästäkin mörrimöykystä. Mutta Konrad oli minun töykeä mörrimöykkyni. Hetken juttelun ja jäähyväisten jälkeen keräsin kimpsuni ja kampsuni ja päätin lähteä vapun viettoon muiden seuraan. Matkalla manasin sitä, etten ollut ottanut mukaani keppejäni. Aluksi niiden kanssa ei pitänyt mennä kuin pari päivää, mutta joku oli ommellut tikkini niin kireiksi, että ne meinasivat revetä pelkän ajatuksen voimalla. Onneksi matkaa ei ollut montaa sataa metriä ja näin sain kaupasta hakemani alkoholittoman muumiskumpan turvallisesti mukaani. Sade uhkasi niskaani, mutta ehdin kipittämään kuivana ovelle. Ovella Majina olikin odottamassa ihanan koiransa kanssa ja vain vähällä epäröinnillä lähestyin häntä. En omalla käytökselläni halunnut viestiä mitään muuta kuin lämpöä häntä kohtaan. Onnekseni Majina halasi minua ja rutistin ehkä tavallista tiukemmin takaisin. - Moii, ihanaa kun kutsuit meidät kaikki, hymyilin onnellisesti.
64 posts
139 ♥
Silmäteränä Britte
|
Charmantti Chinchilla
Lähettänyt Mirka D : May 1, 2020 19:23:59 GMT 2
Ullakolle oli saapunut jo paljon porukkaa. Pöytä oli täynnä herkkuja, jotka suorastaan halusivat tulla syödyksi, tai niin ainakin luulin. Nousin ylös ja suuntasin hakemaan pitsaa ja muita herkkuja siman kanssa. Lautasen täyteen saatua palasin takaisin muiden luokse, mutta tällä kertaa minulle läheisimpien ystävien seuraan, Saagan ja Annin.
Minusta olisi mielenkiintoista pelata Oujaa, mutta oli ehdotettu, että pelattaisiin jotain muuta aluksi tai tehtäisiin tutustumiskierros. "Mulle käy ainakin", totesin hymyillen ja haukkasin palan pitsasta.
132 posts
223 ♥
Artun omistaja
|
Lähettänyt Anni V : May 1, 2020 19:37:56 GMT 2
Oli mukavaa istua siinä Saagan ja Mirkan vieressä, ei jännittänyt enää niin paljoa kun oli tuttujakin juhlinnassa mukana. Päätimme pitää tutustumiskierroksen, rehellisesti sanottuna sellaiset olivat ahdistavia mutta en viitsinyt sanoa vastaan. Niinpä esittelin itseni lyhyesti, keskittyen sitten taas syömiseen. Mitäköhän peliä pelaisimme, mietin. Minulle kävisi kaikki, mutta eniten kyllä kiinnosti ouija. En oikeastaan tiennyt siitä paljoa, sen takia se kiinnostikin. Vilkuilin muita ja yritin saada selville heidän fiiliksiään. Ihan iloisilta kaikki vaikuttivat, jopa minä. Ehkä kevät piristi, olihan se lempivuodenaikani. Ouija lauta herätti huomiota, tosin ainakaan Silvia ei vaikuttanut juuri innostuvan. Ehkä siis pelaisimme jotain muuta, mutta minua ei se haittaisi.
539 posts
876 ♥
Vatun kärsivällinen kesyttäjä
|
Lähettänyt Majiná M : May 1, 2020 20:26:57 GMT 2
Vielä Julius pyyhälsi paikalle, oli iloinen että tämäkin oli päättänyt tulla mukaan, vaikka olinkin saanut miehestä kuvan, ettei tämä hirveästi tykännyt meidän nuorempien illanvietoista. Mies halasi minua ovella yllättävän ronskisti ja jäin hieman pöllähtäneeseen tilaan sekunniksi. Olin juuri sulkenut oven kun sille vielä koputettiin. Läpimärkä Kaapo seisoi ovella. “Pistit nenän edestä” tämä sanoi ja katsoi minua syyllistävästi koiranpentuilmeellä. “Sori, tuuppa sinäkin tänne!” sanoin ja riuhtaisin tämän syleilyyn. Kaapo tuoksui tuttuun tapaansa raikkaalle ulkoilmalle ja vastapessylle pyykille. Tällä ei ollut mitään mukanaan, sillä olin sanonut aiemmin että ostan hänenkin puolesta, että herkkuja tulisi varmasti yllin kyllin muutenkin. “Kiva kun tulit, vaikket ehkä mun takia” sanoin ja naurahdin. “Saaga ja muut on jo ylhäällä, mennään mekin.” jatkoin ja ehdin nähdä Kaapon hymyilevän vienosti. Tulimme ylös ullakolle melko ryminällä, Kaapo heti perässäni. “Jos sitä Ouijaa pelataan, sitä pelataan nyt!” kailotin kaikille ja asetin käteni vyötärölle ylväästi. “Kaikki me tiedetään säännöt jotenkuten eikö!” sanoin ja katsoin joukkiota, joista osan naama hehkui silmät tähtinä ja osan eleistä paistoi lievä kauhu. Naurahdin ja jatkoin vielä “Mulla on ainakin vähän kysyttävää!”, katsoen jokaista uteliaasti.
715 posts
1,114 ♥
Kouluratsastaja
|
Arvaamaton Aromurmeli
Lähettänyt Jenna A : May 1, 2020 20:52:07 GMT 2
Teimme nopean esittelykierroksen jo paikalla olevien henkilöiden kesken. Tuntemattomien nimet kuulostivat tutuilta ja oli mukava saada nimille kasvot. Pian portaikosta kuului ääniä ja Julius saapuikin ullakolle. Tervehdin valmentajaa hakiessani lautaseni täyteen herkkuja: yksi munkki, muutama sipsi ja paaaljon irtokarkkeja. Vatsani oli pohjaton. Palatessani paikalleni Majiná nousi jonkun pojan kanssa ullakolle. En tunnistanut häntä kasvoilta, mutta oletin hänen olevan Kaapo - hänestä oli ollut jonkun verran puhetta whatsapp-ryhmässä.
“Jos sitä Ouijaa pelataan, sitä pelataan nyt!” Majiná julisti. Näytin varmaan aika järkyttyneeltä, mutta tyyneltä. Sama se on heti alta pois pelata, ajattelin ja valmistauduin peliin. Nyökkäsin Majinán kysyessä säännöistä ja naurahdin tämän viekkaalle toteamukselle.
23 posts
37 ♥
Amnesia At "Nesva"
|
Charmantti Chinchilla
Lähettänyt Mirka D : May 1, 2020 21:51:45 GMT 2
Käytiin läpi esittelykierros, joka menikin aika nopeasti. Esittelin varmaan enemmän omaa hevostani kuin itseäni, mutta tuli sanottua pari sanaa millainen olen. Hiluttauduin lähemmäs Annia ja katsoin häntä viekkaalla ilmeellä. Naisen kasvoille tuli hämmennys. Tein nopean taktisen liikkeen ja nappasin yhden keksin hänen lautaseltaa, koska oma lautanen oli jo tyhjä. Naurahdin vielä lopuksi, sillä en pahaa tarkoittanut. Vähän vain kiusoittelin.
Majina saapui yhdessä Kaapon kanssa ullakolle. Hän oli selvästi valmis pelaamaan Ouja-laudalla, ainakin puheesta päätellen. "Jes, nyt sen kimppuun", totesin iloisesti ja nousin ylös. Nappasin pahvisen laatikon, minkä sisällä oli vanhan näköinen pelilauta. Asetin sen kaikkien keskelle, mutta en kyllä itse halunnut aloittaa. "Pelottaako Mirkaa?", Dochas kysyi kiusoitellen, kun tyrkytin aloitusta jollekin toiselle. "No ei kuule pelota", sanoin itsevarmana takaisin ja virnistin. Nousin taas ylös hakemaan lautaselleni lisää syömistä. Otin mukaan pari ylimääräistä keksiä ja annoin ne Annille. "Tässä ois palautus", sanoin ja hymyilin.
132 posts
223 ♥
Artun omistaja
|
Lähettänyt Saaga M : May 1, 2020 22:15:45 GMT 2
Esittelykierroksen jälkeen pakan päällimmäisenä paikalle saapui vielä ainakin Julius ja Majina, ja Majinalla olkin mukavia tuliaisia. Kaapo laahusti Majinan varjoissa ja katseemme kohtasivat. Hymyilin ja vilkaisin tyhjää lattiaa vieressäni elehtien "tuu viereen istumaan", ja se meni nopeasti perille. Majina rupesi intohimoisesti tuomaan ajatusta ilmoille, että aloitettaisiin Ouijan pelaaminen sen siliän tien. En keskittynyt täysillä, vaan tarjosin sanaakaan sanomatta Kaapolle yhtä itse tekemistä kekseistäni. "Kaikki me tiedetään säännöt ainakin jotenkuten, eikö!", nainen sanoi tuoden energistä meininkiä koko ullakolle. Osaa näytti pelottavan, mutta mä olin avoimin mielin. Joukon hiljaisimmat Peppi ja Jenna eivät vielä oikein ilmeisesti päässeet porukkaan mukaan, ja mä yritin katseellani edes huomioida molempia ja kyselin heiltä välillä mikä on meininki. Mirka oli kerennyt laittaa jo laudan lattialle, ja hän epäröi. Dochas kiusoitteli, että Mirkaa pelottaisi. "No ei kuule pelota", tyttö täräytti melkoisella itsevarmuudella takaisin mutta lähti sitten hakemaan syötävää, ilmeisesti ainakaan hän ei halunnut aloittaa pelin kulkua. Pudistin päätäni hymyillen ja nousin polvilleni istumaan. Tutkailin lautaa, asettelin sen suunnilleen kaikkien ulottuville ja otin käteeni kolmionmallisen osoittimen, jossa oli reikä. Reikä näyttäisi meille kirjain kirjaimelta vastauksen, jos onnistuisimme kutsumaan henkiä. Puisessa osoittimissa oli mustia homepilkkuja ja ne saivat minut vähän irvistämään, mutta annoin asian olla. Sytytin kynttilän. Majinalla olisi ilmeisesti kutienkin vielä kysyttävää, joten odotin.
|
Eksoottinen Elefantti

Lähettänyt Silvia K : May 2, 2020 20:37:26 GMT 2
Kasvoni varmasti vääntäytyivät jota kuinkin Kummelista tuttuun tonnin seteli -ilmeeseen, kun Majina pamahti paikalle ja halusi alkaa pelata heti Ouija-laudalla. "No voi perkele", murahdin puoliksi, kun Mirka lähti hakemaan lisää ruokaa ja Saaga puolestaan nosti laudan esille pelin osoitinta tutkien. "No nytkö niitä henkiä pitäisi sitten kutsua?" kysyin huokaisten ja tungin loput kädessä olevasta pitsasta suuhuni. Dochas kuului hörähtävän jotain joulupukin kuumasta linjasta, mutten vaivautunut edes kunnolla kuuntelemaan. Selkää pitkin kulki kylmät väreet sateen alkaessa suorastaan piiskata asuintalon kattoa. Mulle tuli jostain syystä tosi epämukava olo, mutta yritin vaikuttaa mahdollisimman normaalilta. En mä varsinaisesti kummituksia pelännyt, mutta erityisesti Ansamaassa olin kokenut yhtä sun toista selittämätöntä. Jossakin selkäytimessäni tunsin, ettei tää olisi hyvä idea. Vaikka tuskin koko lauta edes toimisi. Toisaalta toinen puoli musta suorastaan janosi tietää, mitä tässä voisi vielä tapahtua.
211 posts
386 ♥
Fleurin omistaja
|
Bodaava Biisoni
Lähettänyt Julius P : May 5, 2020 20:04:26 GMT 2
Kapusin Majinan ja Kaapon perässä ullakolle, jossa olikin jo ihan kiitettävästi porukkaa. Kävin asettelemassa muumiskumpan muun tarjonnan sekaan ja nappasin tarjoiluista itselleni Mirkan leipoman munkin korkein odotuksin, kun niiden tekoa oli kerran mainostettu ja lattiankin olin luutunnut tapaturmien estämiseksi. Päädyimme käymään nopean esittelykierroksen ja minua vähän hävetti, kun esittelin itseni. Pyyhin suurimmat munkkisokerit naamaltani pois ja selitin jotain sekavaa paluumuuttamisesta Suomeen. Osa porukasta tunsi minut vain valmentajana ja siinä missä halusin olla ystävä, olisin voinut kyllä pitää ammattimaisen esityksen päällä. Ouija-laudalla pelaamisesta en innostunut. Ennen Ansamaata en ollut juuri uskonut mihinkään yliluonnolliseen, mutta välillä tuntui tapahtuvan kaikkea sellaistakin, mitä ei saanut järjellä selitettyä. Siinä missä muita oli vainonnut valojen sammuttaja, minun huoneessani tuntui asuvan joko yksinäinen aave, joka yritti minua lohduttaa, kun oli murheita. Kuitenkaan henkimaailman kanssa ei tarvitsisi pelleillä. – Hyi kauhee kuinka kamala idea, valitin teatraalisesti. Samalla kuitenkin käskin levittämään pelin pöydälle, että päästäisiin eteenpäin. Luonnonvoimat ulkona olivat samaa mieltä kanssani henkien kanssa pelleilystä – tihku oli yltynyt myrskyksi.
64 posts
139 ♥
Silmäteränä Britte
|