|
by Saaga on Oct 25, 2019 15:03:47 GMT 2
Perjantai 25.10.2019 Saagan Halloween-juhlat
Ilta pimenee ja viilenee, juhliva porukka kokoontuu tallin vintille makuupusseineen sekä naposteltavineen ja rauhoittuvat yhdessäoloon kynttilöiden loisteeseen. Bluetooth-kaiutin soittaa porukan toivebiisejä ja vilttejä on jaettu kaikille. Toiset ovat hieman enemmän päihtyneitä, toiset ovat päättäneet olla kokonaan nauttimatta alkoholia. Tunnelma on tiivis ja lämpöinen, sisäpiirin vitsit lentelevät. Roolipeli on avoin, kuka tahansa saa liittyä mukaan milloin tahansa. Pidetään kuitenkin kirjoitusjärjestys vuorotellen. Roolipelin kaikki tapahtumat sijoittuvat tähän kyseiseen perjantai-iltaan (noin ilta 9- aamuyön puolelle?), voidaan jatkaa huomisen puolella kuitenkin jos tarve jää. Muista kirjoittaa hahmosi järkevästi ulos pelistä, vaikka nukkumaan, jos et halua enää pelata
Mukana: Saaga, Friedrich, Ella, Silvia, Miisu, Majina, Dochas, Kaapo, Anni, Aava, Theo Järkestys on tuo sama, paitsi pullonpyörityksessä sekoitetaan ^ Yliviivaan illan myötä ne hahmot jotka ei pelaa enää nii helpompi pysyä kärryillä :3
Aloitus Saagan näkökulmasta: Ja niin porukka rupesi pikkuhiljaa rauhoittumaan kaikesta tanssimisesta ja riehumisesta. Mulla oli tosi hauskaa, muutaman alkoholijuoman olin kaatanut kitusiini mutta olin vain pikkuisessa hiprakassa. En halunnut tänään örveltää. Lähdin edeltä tallin vintille, laittamaan paikkoja kuntoon jotta voisimme pitää pikku pyjamabileet ennen nukkumaan käymistä. Olin tuonut asuinrakennukselta mukaan kippoja ja kulhoja sipseille sekä karkeille, ja laitoinkin herkkuja mahdollisimman houkuttelevasti esille. Termospullossa oli kaakaota kaikille halukkaille. Asuni olin vaihtanut jo mukavampaan, pyjamamaiseen oloasuun. Se oli vaaleansininen ja fleecepintainen, hyvin lämpöinen ja pehmoinen. Jalkojani lämmitti tummemman siniset villasukat. Sytytin paljon kynttilöitä, jotka olivatkin ainoita valonlähteitä meillä, luomassa tunnelmaa. Levitin makuupussini ja -alustani, ja levitin ne vintin lattialle jotta sain mukavan istuskelupaikan. Kun olin mielestäni saanut mieluisan tunnelman, istahdin makuupussini päälle ja hykertelin itsekseni. Tästä tulee niin kivaa, kaikki kaverit yhdessä vintillä yöpymässä. Muistutin kuitenkin itselleni, että huomenna olisi herättävä aikaisin jotta ehtisin hoitamaan asuni ja kampaukseni kuntoon Majinan pukujuhlia varten. Huokaisin rentoutuneena ja rupesin odottelemaan, milloin porukkaa tulisi perässäni vintille. Join vajaan kokispulloni kertakulauksella tyhjäksi, ja rupesinkin miettimään miten hauskaa ois pelata pullonpyöritystä.
|
|
|
Friedrich
Bodaava Biisoni
viestien määrä 86
♥ 204
|
by Friedrich on Oct 25, 2019 15:20:45 GMT 2
Kapusin vintille aivan ensimmäisten joukossa - jos tarkkoja ollaan niin toisena - ja tervehdin Saagaa normaalia iloisempaan sävyyn. Myönnettäköön, että muutaman alkoholipitoisen juoman ja tuntien tanssimisen jälkeen, edelleen adrenaliinin virratessa kehossani alkoholin kaverina, olin hieman normaalia eläväisempi. Olin kuitenkin juonut kohtuullisesti, juhlia ajatellen, yrittäen pitää huomisen päivän krapulavapaana. Asettelin oman makuualustani pusseineen hyvän matkan päähän Saagan omasta. Istuin alas turhankin eloisasti ja meinasin samantien menettää tasapainoni, jonka vuoksi nauroin makeasti vahingoniloisena. Kiharahiuksinen tyttökin naurahti hieman kommellukselleni. Olin vaihtanut itselleni ihonmyöteisen, mutta mukavan, harmaan T-paidan ja lökärit. En siis ollut tinkinyt mukavuudesta. Haroin sekaiset hiukseni hieman parempaan asentoon ennen kuin kukaan muu ennättäisi ylös. ''On tosi mukavaa, että pidit tälläiset kemut Saaga. Ilta on ollut mahtava, Danke schön.'', totesin Saagalle hymyillen leveästi. Kaikki olivat nauttineet illasta tai ainakin siltä vaikutti.
|
|
|
Ella
Arvaamaton Aromurmeli
viestien määrä 43
♥ 136
|
by Ella on Oct 25, 2019 15:35:57 GMT 2
Alaikäisen ei sopinut juoda alkoholia, kyllä sitä hauskaa voi pitää ilmankin. Mutta tälläkään kertaa Ella Saarenoja ei jätä siidereitään kotiin! Friedrichin saapuminen Saagan bileisiin aiheutti jännitystä vatsassani - tai sitten alkoholi pisti pakin vähän pyörimään - sillä en ollut nähnyt Friedrichiä sitten viime tippumiseni jälkeen. Mies varmaan piti minua ärsyttävänä lapsena nähtyään kiukkukohtaukseni maneesissa. - Jooo komppaan Frenchietä! Kiitos Saaga kutsusta ja juhlista! Huudahdin muille ja kohotin vesilasia kädessäni. Pitäisi ehkä pitäytyä loppuilta vedessä. Vaaleanpunaisessa topissani oli ihme läisköjä, oli tainnut läikkyä juotavat rinnuksille tai sitten vain nostelin paitaani sipsinrasvaisilla sormilla. Kaikki olivat pukeutuneet rennosti, itsellänikin oli mustat yöhousut ja siniset villasukat jalassa. Ja reinot jalkineina.
|
|
|
Silvia
Eksoottinen Elefantti
viestien määrä 211
♥ 386
|
by Silvia on Oct 25, 2019 15:52:12 GMT 2
Hörppäsin nopeasti lasillisen vettä ennen kuin menin muiden perässä vintille. Alkoholi oli maistunut mulle ehkä turhankin hyvin illan mittaan, vaikka olin suunnitellut pysyväni kohtuudessa ja juovani vain muutaman lasillisen boolia. Onneksi mulla ei sentään ollut ihan umpisurkea viinapää - päässä pyöri kaikenlaisia hulluja ajatuksia, mutta ulospäin humala näkyi vain hervottomana kikatteluna mitä typerimmille asioille. “Tää ilta on ollut kyllä paras pitkiin aikoihin. Kiitos Saagalle munkin puolesta!” komppailin Friedrichiä ja Ellaa hipaisten kiharrettuja hiuksiani. Bilevaatteet olin vaihtanut muiden tapaan vähän rennompiin - päälläni oli tiukat collegehousut ja viininpunainen Hilfigerin huppari. Ja jalkoja lämmittivät tietysti paksut villasukat. Olo oli hieman epävakaa ja liikkumiseni näytti varmasti melko kömpelöltä, kun istahdin lattialle muiden seuraan. Soin nopean ystävällisen hymyn vintillä oleville ja katselin sitten vintin ovelle päin odottavasti.
|
|
|
Miisu
Bodaava Biisoni
viestien määrä 50
♥ 111
|
by Miisu on Oct 25, 2019 15:56:55 GMT 2
Hengitän syvään, ennen kuin lähden kipuamaan ylös vintille, josta jo kuului pientä kikattelua. Olin pikaisesti käynyt asunnossani pesemässä meikit pois ja vaihtanut päälleni mustat lökärit ja löysähkön valkoisen T-paidan, jossa oli pari bosozoku-tyylistä autoa. Ruskeat hiukseni olivat löysällä nutturalla ja jalassa mustalilat villasukat. Bileet olivat olleet kivat, varsinkin parin alkoholishotin jälkeen. En kuitenkaan ollut vielä humalassa, ja pää oli kovaa vauhtia selviämässä. Huomenna menisin Nikon halloweenpirskeisiin, joten en pääse mukaan Ansamaan iltapukujuhlaan. Pääni pomppaa kulkuaukosta hämärälle vintille, jossa oli mukavan oloinen tunnelma kynttilöiden kanssa. "Moi vaan, sori että vähän kesti", huikkasin kun pääsin istuutumaan pieneen rinkiin. Toivon, ettei hermostumiseni näy ulospäin, vaikka vilkuilenkin hieman ympärilleni. En tiedä miksen ole vielä oikein tullut toimeen Ansamaalaisten kanssa, mutta toivon tämän illan muokkaavan tilannetta positiivisemmaksi. Voisinhan aina myös karata vintiltä pois, jos tarve tulisi. Lasken melko täyden repun taakseni, se on tänään syönyt sipsipussin, ison cokiksen sekä vielä suklaalevyn.
|
|
|
|
by Majina on Oct 25, 2019 16:16:43 GMT 2
Olin juonut vain vähän viiniä koko illan aikana. Ei minulla ollut varaa humaltua tänään, ja piti katsoa ettei Dochaskaan. Hän oli kuitenkin onnistunut minulta salaa juomaan ties mitä litkuja, ihmettelin samalla myös sitä, miksei Kaapo ollut ilmaantunut ollenkaan. Päätin soittaa miehelle. Puhelin ehti hälyttää niin pitkään, että melkein jo ehdin sulkea, kun toisesta päästä kuului tuttu tumma ääni ”Nii?” tämä vastasi vähän harmistuneen kuuloisena, mutta jätin asian sikseen, sillä tiesin ettei Kaapo avautuisi minulle mistään vakavammasta. ”Alappa sinäkin tulla jo tänne Saagan bileisiin, tiiät kyllä tasantarkkaan minne. Et voi kieltäytyä, odotan vartin ja jos et ilmesty, lähden hakemaan. Sä oot ollut siellä kämpillä nyt yksinäs jo ihan tarpeeksi pit-” pälätin yhteen vetoon tuttuun tapaani, kunnes mies keskeytti. ”No joo joo..” tämä murisi ja päätimme puhelun. Viimepäivinä Kaapo oli käynyt tekemässä vain pakolliset tallihommat ja löhjännyt muuten sängyssään, kuin masentunut. Oli se välillä käynyt kaupungilla, mutta minua epäilytti oliko se sielläkään tehnyt mitään kovin positiivista. Jos saisin Kaapon nyt tänne, näkisi Dochaskin tämän olemuksen, eikä minun tarvitsisi kannella ystävänsä alakuloisuudesta. Jäin odottamaan miestä, kunnes näin tämän raamikkaan siluetin ovella. Moikkasin ja silitin miehen selkää, kuin lohduttaen, en edes tiedä miksi, mutta se tuntui oikealta. Kaapo nousi portaat edelläni ja meni istumaan. Dochas oli jo tullut paikalle ennen meitä ja suorastaan hyökkäsi Kaapon kaulaan, kai jo hieman humalassa. Minä tervehdin kaikkia ja menin oudon mies kaksikkoni viereen istumaan, käskien Dochasta puhumaan hiljaisemmin.
|
|
|
|
by Anni on Oct 25, 2019 16:38:37 GMT 2
Vintille oli kerääntynyt jo paljon porukkaa, kun saavuin sinne tervehtien kaikkia rennosti hymyillen. - Täällä onkin jo hyvä porukka kasassa, sanoin ja naurahdin kevyesti. Askeleeni oli hatara ja minun piti oikein keskittyä, että sain istuttua hämärän vintin lattialle hallitusti ilman että vain rysähdin siihen. Illan mittaan juomat olivat maistuneet minulle hyvin ja sen takia oloni olikin todella paljon rennompi mitä yleensä, enkä koko ajan ylimiettinyt asioita. En minä kovin usein juonut itseäni humalaan, vaikka olo olikin silloin paljon vapautuneempi kuin yleensä. Tiesin kuitenkin, ettei pitemmän päälle ryyppäämisestä seuraisi mitään hyvää, joten pidin juomisen hallittuna.
Istuin lattialla mustissa collegehousuissa ja samanvärisessä t-paidassa, jossa oli koristeena suden kuva. Tällä hetkellä päässäni ei liikkunut oikeastaan mitään muuta kuin se, että oli kyllä ollut hauska ilta. Välillä päätäni hieman jomotti, ei pahasti kuitenkaan. Huomenna pitäisi olla edustuskunnossa Majinan iltajuhlissa, luotin kuitenkin vahvasti siihen että yön aikana oloni paranisi ja tämä ilta olisi huomenna enää vain muisto. Toivottavasti hyvä sellainen, ainakin toivoin että meininki pysyisi niin hyvänä kuin tähänkin asti. Vilkuilin muita juhlijoita ympärilläni ja ainakin päällepäin he vaikuttivat hyväntuulisilta, alkoholi oli vaikuttanut asiaan varmasti osittain.
|
|
|
|
by Majina on Oct 25, 2019 16:50:35 GMT 2
(Kaapo) Tuntui oikeastaan ihan mukavalta tulla käymään muiden seuraan, vaikka jossain mieleni perukoilla mietin, mitä muut minusta juuri nyt ajattelivat. Ainakaan Saagalle en olisi antanut mitään hyvää vaikutelmaa viimeaikoina, tai niin minä ainakin uskoin. Mitähän nainen ajatteli? Varmaan että olin tylsä ja laiska tyyppi, joka vihasi elämää, vaikka näin ei ollut. Olin toissapäivänä saanut kuulla mummoni poismenosta. Vaikka emme olleetkaan tänä kesänä juuri nähneet, olin silti soittanut mummolleni useasti viikossa. Tämä lempeä vanha muori oli ollut minulle kuin äiti, jota minun biologinen maailmaan saattaja ei ollut, ei alkuunkaan. Äitini oli ilkeä ja pelottava akka, muuta en osannut sanoa, enkä halunnut ajatella enempää. Isäni oli sitten vielä asteen pahempi, sillä hänellä oli fyysisenkin ylivalta, jota vielä viimeksi nähtyämme käytti surutta. Katsahdin ympärilleni, olinko liian ajatuksissani taas? Jäin katsomaan Saagaa ja tämän suorastaan räikeää elehdintää ja naurua, ainakin minuun verrattuna. Saaga oli ihana, oikeastaan sellainen ihminen joka minä toivoisin osittain itseni olevan. Sellainen avonaisempi ja muiden keskuudessa pidetympi tyyppi. En taaskaan päässyt keskusteluun mukaan ja viimeisetkin rohkeuden rippeet katosivat, vaivuin vain kuuntelemaan muiden puheen sorinaa. Silti silmäni ajautuivat aina vain Saagan ja jossain vaiheessa taisin vain tyystin luovuttaa ja jäädä tuijottamaan, vaikka sitten sillä uhalla, että nainen kääntyisi katsomaan minua. Miten ihmeessä voisin tutustua häneen, tai edes viestittää ihastumisestani, jotta hän voisi ottaa ohjat, miten?
|
|
|
Aava
Bodaava Biisoni
viestien määrä 91
♥ 101
|
by Aava on Oct 25, 2019 16:51:15 GMT 2
Kävelen portaita ylös kohti vinttiä. Sieltä kuuluu jo puheensorinaa ja kikatusta. Portaiden kävely hieman pyörryttää, taisi tulla juotua alkoholijuomia enemmän kuin oli tarkoitus. Eipä siinä, en ollut vetänyt hirveää määrää alkoholia kuitenkaan. Huomenna on Majinan iltapukujuhla, joten en halua olla hirveässä krapulassa. Saavun vintille ja vien makuupussin melko lähelle seinää. Istahdan sen päälle. Ylläni on vaaleanpunaiset collegehoust ja saman sävyinen t-paita. Jalassani on tummanpinkit villasukat. Saas nähdä minkälainen ilta on tulossa, melkein kaikki näyttävät olevan alkoholin vaikutuksen alaisia. Kasvoilleni leviää hymy kaikesta huolimatta. Tämä tulee olemaan hauskaa, onhan seura mitä mainioin.
|
|
|
|
by Saaga on Oct 25, 2019 17:02:58 GMT 2
Porukkaa rupesi valumaan vintille ihan kiitettävästi, ainakin suuri ose bileissä pyörineistä oli nyt paikalla. Ensimmäisenä saapui Frenchie, joka istahi paikalleen hieman kömpelösti ja osoitti mulle kehuja loistavasta illasta. Naurahdin iloisesti. Paikalle saapui myös Ella, Miisu ja Silvia, sekä tuttu kolmikko Majina, Dochas sekä omaksi yllätyksekseni Kaapo. Olin ollut varma että Kaapo oli mulle suuttunut jostakin, tuo oli niin etäinen ja omissa oloissaan. Loin Kaapoon lempeän hymyn ja kuiskasin "moi", muiden puheensorinan sekaan. Musta oli tosi kiva, että hänkin oli paikalla. Kaapo oli kuitenkin ollut mulle pitkään tärkeä.
Ilahduin suuresti, kun Annikin liittyi seuraamme ja viitoin hänet viereiselleni paikalle istumaan. Viimeisenä muttei vähäisimpänä seuraamme liittyi Aava. Lähes jokainen kiitteli, kuinka onnistunut ilta oli. "Ilo on mun puolella", sanoin humoristisen kohteliaasti ja kumartelin jokaiselle. Tästä olisi hyvä jatkaa, ja saattoihan joku muukin tulla vielä paikalle. Ihmiset juttelivat hyvässä sovussa, ja yritin varmistaa ettei kukaan jäisi ulkopuoliseksi. "Kiitos kaikille ku tulitte, aivan huikeeta että ootte täällä!", kiittelin ympäriinsä. Nousin istumaan polvilleni ja tarjoilin jokaiselle sipsejä, karkkia ja kaatelin kaakaota mukeihin. "Vitsi, meillä tulee niin kivaa. Tulee ihan lapsuuden yökylät mieleen", virnistin. Välillä vilkaisin Kaapoa, varmistaakseni että hänelläkin oli fiilistä olla täällä. Olin hiukan huolissani, mikä miehellä oli mielen päällä. Hymyilin myös kannustavasti Miisulle, joka oli tähän asti ollut porukan vaitonaisin.
"Ihan nyt siis ensiksi, mulla oli ideana tämä", sanoin kun nostin äsken tyhjentynyttä kokispulloa. Virnuilin kujeilevasti. "Kuka haluais ekana pyörittää?"
|
|
|
Friedrich
Bodaava Biisoni
viestien määrä 86
♥ 204
|
by Friedrich on Oct 25, 2019 17:19:48 GMT 2
Vilkaisin Ellaa joka oli kovaan ääneen ilmoittanut olevansa samaa mieltä kanssani. Se tuntui hassulta sillä minusta tuntui siltä, että Ella oikein olisi välittänyt hengittää samaa ilmaa. Muistin maneesissa tapahtuneen hässäkän hyvin, mutta sellaista nyt sattui kenelle vain. Olin itsekin ollut nuorempana kuumapäinen perseen-alta-juoksevien puoliveristen kanssa kunnes tajusin miten sellaisia hevosia oikeasti pitäisi ratsastaa. Olinkohan sanonut jotain väärin? Vai olinkohan vain liian vanhaa seuraa? Huone oli ollut täynnä reipasta puheen sorinaa. Saagan nostessa kokispullon eteensä jotkut kohisivat ihastuneina, kun jotkut taas pyörittelivät silmiään nauraen. Kuinka vanhoja me taas oltiinkaan? Itselle tuli oitis mieleen varhaisteini-iän mehubileet, jossa pulloa pyörittämällä selviteltiin kuka oli ihastunut ja keneen. Typerää se oli silloinkin ollut, mutta syystä tai toisesta olin valmis pelaamaan - kenties se oli se alkoholi. En kuitenkaan syystä tai toisesta viitsinyt aloittaa. Ei kuitenkaan mennyt kauaakaan kun joku muu reippaasti otti haasteen vastaan.
|
|
|
Ella
Arvaamaton Aromurmeli
viestien määrä 43
♥ 136
|
by Ella on Oct 25, 2019 17:25:15 GMT 2
Epäröin aluksi, mutta päätin lopulta tarttua pulloon. Pistin pullon pyörimään, jolloin se lähti kieppumaan kierroksia. Hitaasti se lipui tallilaisten ohi ja pysähtyi Annin kohdalla. - Totuus vai tehtävä? kysyin viekkaalla äänensävyllä Annilta ja kikatin perään.
|
|
|
|
by Saaga on Oct 25, 2019 17:47:57 GMT 2
Osa porukasta myötähäpesi, ja osa kihisi innostuksesta. Tiedän, että tää oli vähän teinijuttu mutta musta tää peli ei koskaan petä. Ella nosti pullon varovaisesti, ja pyöritti. Pullo pyöri ja pyöri, kunnes korkki osoitti Anniin. "Du-duuuuum", pidin failure-ääniefektin leikilläni. "Totuus vai tehtävä?", nuori tummaverikkö kiherteli Annille. Anni päätti valita tutun ja turvallisen totuuden. Ella mietti hetken. "Jos olis pakko valita parhaimman näköinen Ansamaalainen, tyttö tai poika. Kenet valitset?", Ella heitti ilmoille. Korostaen kuitenkin, että se ei tarkoita että kukaan olisi ruma. Kukaan ei saisi tuntea alemmuudentuskia. "Aika vaikee. Kaikki on kuumiksia", virnistin Annin puolesta ja odotin vastausta.
|
|
|
|
by Anni on Oct 25, 2019 18:14:40 GMT 2
Saagan näyttäessä tyhjää kokispulloa ja kysyessä, kuka haluaa pyörittää ensin, oloni muuttui saman tien hieman jännittyneeksi, mutta samaan aikaan kihisin innosta. En muistanut, milloin olin viimeksi pelannut pullonpyöritystä, varmaan joskus ala-asteella yökoulussa tai jossain. Silloin en ollut kauheasti nauttinut pelistä, mutta nyt oli hyvä porukka kasassa joten mikäs siinä. Myös alkoholin nostama hyvä fiilis sai minut odottamaan peliä innostuneena.
Pullo osuikin ensimmäisenä minuun. Valitsin totuuden ja pian Ella heittikin ilmoille kysymyksen. - Jos olis pakko valita parhaimman näköinen Ansamaalainen, tyttö tai poika. Kenet valitset? Näytin hetken muka mietteliäältä, vaikka tietysti minä tiesin heti vastauksen. - Helppo kysymys, nauroin. - Majina tietysti, kaikkihan sen tietää, sanoin tietäväisenä. Majina oli kyllä oikeasti todella kaunis ja nainen varmasti tiesi sen itsekin. Epäilin, että ainakin kaikki naispuoliset henkilöt olivat vähän kateellisia Majinalle, näyttihän hän todella upealta ilman meikkiäkin. - Säkin oot kyllä todella kaunis, ja muutenkin ihana, sanoin Saagalle leveästi hymyillen ja kietaisin kädet tämän ympärille. Puhuin juuri sillä tavalla kuin ihmiset tavallisesti tekivät pienessä humalassa ollessaan, mutta oikeasti oli ihanaa, että minulla oli tuollainen ystävä.
Vastaukseni jälkeen pyöritin pulloa ja se osui Aavaan. Hän valitsi totuuden. En juuri tuntenut tyttöä, joten kysymyksen keksiminen oli vaikeaa. En halunnut kysyä mitään liian vaikeaa, mutta en mitään liian helppoakaan. - Mikä on sun mielestä parasta Ansamaassa? kysyin sitten. Olipa jotenkin tylsä kysymys, mutta en nyt keksinyt muutakaan.
|
|
|
Aava
Bodaava Biisoni
viestien määrä 91
♥ 101
|
by Aava on Oct 25, 2019 18:50:10 GMT 2
Saaga näytti porukalle tyhjää kokispulloa. Kehossani tuntui kihelmöintiä, tästä tulisi jännittävä ilta. Ties mitä saisimme selville toisistamme. Vilkuilin muita ansamaalaisia. Osa näytti olevan innoissaan, mutta osa ei näyttänyt nauttivan. Ella kuitenkin virnisti ja ilmoitti voivansa aloittaa pyörittämisen. Pullo pyörii hetken, kunnes se osoittaa Anniin. Tyttö valitsi totuuden. "Jos olis pakko valita parhaimman näköinen Ansamaalainen, tyttö tai poika. Kenet valitset?" Ella esitti kysymyksen. Anni mietti hetken aikaa. Pian hän vastasi. Tytön vastaus oli Majina. Nainen kyllä on todella kaunis. Anni mainitsi myös Saagan, ilmeisesti Anni ja Saaga ovat kavereita.
Anni pyöräyttää pulloa. Se osuu minun kohdalle. Tärisen, osittain pullonpyörityksen aiheuttamasta jännityksestä ja osittain alkoholista johtuen. Valitsen totuuden. "Mikä on sun mielestä parasta Ansamaassa?" Anni kysyy. Mietin hetken. "Tää porukka. Miten tuntee kuuluvansa porukkaan. Ja hevoset tietysti, erityisesti ihana Jaffa", vastaan. Ilmeisesti alkoholi saa minut sosiaalisoitumaan.
Koska vastasin, saan myös pyörittää pulloa. Pullo pyörii pitkään, kunnes se osuu Silvian kohdalle. Muistelen Silvian ja minun maastoretkeä hymyillen. Kysyn kumman tyttö valitsee, totuuden vai tehtävän. "Totuus", tyttö vastaa. Kolmas totuus peräkkäin. Kukakohan mahtaa uskaltaa valita tehtävän ensimmäisenä? "Jos sun pitäs valita omaksi hevoseksi joku muu kuin Fleur ja saisit valita vaan tän tallin hevosista, niin Ansamaan omista kuin yksärihepoistakin, kenet valitsisit ja miksi?" kysyn iloisesti. Jännittyneenä odotan Silvian vastausta.
|
|
|
Silvia
Eksoottinen Elefantti
viestien määrä 211
♥ 386
|
by Silvia on Oct 25, 2019 19:13:00 GMT 2
Muutaman kierroksen jälkeen pullo osoitti minuun. Edellisten tapaan jatkoin samalla linjalla ja valitsin totuuden. Mielestäni peli oli ihan hauska idea ja toivoin mielessäni, että sen kautta porukka pääsisi tutustumaan jälleen vähän paremmin toisiinsa. Mietin hetken hiljaa vastaustani Aavan kysymykseen. "Ottaisin ehkä Jekun tai Piipin. Jekku on tosi kaunis, mutta toisaalta Piippi on luonteeltaan tosi symppis ja nätin värinen", totesin katsahtaen tyttöön hymyillen. Silmissä vähän heitti, mutta yritin olla näyttämättä sitä muille. Sitten tuli minun vuoroni pyöräyttää. Yritin keskittyä parhaani mukaan hallitsemaan raajojani näyttämättä oudolta. Olisi tosiaankin ehkä pitänyt juoda vähän vähemmän. Pullo pyörähti muutaman kierroksen ja jäi sitten osoittamaan Friedrichiin. "Totuus vai tehtävä?" kysyin virnistäen. Mies valitsi myös totuuden. Mieleni teki heittää hänelle joku villimpi kysymys, jotta peli pääsisi kunnolla vauhtiin. Hillitsin kuitenkin itseni ja muotoilin päässäni pyörivistä kysymyksistä hieman lievemmän version. "Milloin viimeksi valehtelit ja mistä?"
|
|
|
Friedrich
Bodaava Biisoni
viestien määrä 86
♥ 204
|
by Friedrich on Oct 25, 2019 19:37:39 GMT 2
Silvian pyöräyttäessä pulloa se pysähtyi osoittamaan minua. Hänen kysyessään ottaisinko totuuden vai tehtävän vastasin lähes automaattisesti totuuden. Olin totta puhuen päättänyt sen ennen kuin hän oli edes kysynyt. En ollut tarpeeksi humalassa tehdäkseni mitään typerää tehtävää, mutta toisaalta mistä sitä koskaan tietäisi jos vaikka uskaltautuisinkin seuraavalla kerralla ottamaan tehtävän. Silvia pähkäili jonkun aikaa mitä hän keksisi. Lopulta hän kysyi mistä olin valehdellut viimeksi ja milloin se oli. Ilmeeni vakavoitui jonkin verran. Ei minun tarvitsisi kertoa enempää kuin minulta oltiin kysytty. ''Kun olin viimeksi juomassa..'', aloitin. Illan suudelma palautui mieleeni niin agressiivisesti, että puna levisi kasvoilleni välittömästi. Toivoin, että alkoholin jäljiltä olin ollut jo valmiiksi niin punainen, ettei se erottuisi. ''Siis ei viimeksi- sitä edellisenä. Valehtelin siitä, miksi olin lähtenyt Saksasta'' sanoin hieroen niskaani. Pyöräytin pulloa ja se pysähtyi hyvän tovin päästä Saagaan. ''Totuus vai tehtävä?'', kysyin häneltä. Saaga valitsi uhkarohkeasti tehtävän. ''Okei... Leiki, että joku meistä baarissa tapaamasi tuntematon. Koeta iskeä hänet ja vakuuttaa tulemaan kotiin kanssasi.'', käskin. Hymyilin väkisinkin.
|
|
|
|
by Saaga on Oct 25, 2019 19:57:38 GMT 2
Annin mielestä Majina oli kaikista hyvännäköisin. En usko että kovin moni voisi tätä kiistää, joten nyökyttelin. "Säkin oot kyllä todella kaunis, ja muutenkin ihana", Anni totesi mulle ja kapsahti kaulaani tuttavallisesti. Mä nauroin iloisesti ja vastasin halaukseen mielelläni. "Kiitos, säkin olet", vastasin. Peli jatkui. Aavan mielestä parasta Ansamaassa oli hevoset, mikä oli kieltämättä myös hyvin lähellä totuutta. Silvia sai päättää, minkä hevosista ottaisi jos Fleur ei olisi vaihtoehto. Frenchie taas vastasi omaan totuuskysymykseensä jokseenkin vaivaantuneena ja punastui selkeästi, jopa aikaisempaa humalapunakkaansa punakammaksi. Naurahdin hyväntahtoisesti, ja pian pullo osoittikin mua.
"Tehtävä, mä oon se eka rohkee", valitsin ja röyhistin rintaani muka ylpeänä. "Leiki, että joku meistä baarissa tapaamasi tuntematon. Koeta iskeä hänet ja vakuuttaa tulemaan kotiin kanssasi", Frenchie ehdotti. Rapsutin leukaani mietteliäänä. Kaapo saattaisi kaivata piristystä. Pikku känni vei pienenkin ujouteni pois, ja avasin pyjamani ylimmän napin korostaen rintavarustustani. Hipsin Kaapon vierelle istumaan, leikin että kaakaomuki oli drinksu. "No hei poitsu", väläytin suloisimman hymyni miehelle ja pyyhkäisin hiukseni olan ylitse. Kaapo rupesi nauramaan, ilmeisen hermostuneena ja yritti peitellä hieman kasvojaan. Kiusoittelin lisää. "Onkos sulla menoa tänään~? Mun vieressä ois tyhjä paikka ja öisin on kovin kylmä~", keimailin ylidramatisoiden ja Kaapo näytti tomaatilta. "Sulla on ihanat hiuksetkii~", päätin leikkini pyyhkäisemällä Kaapon otsatukan silmiltä ja silitin hieman miehen poskea. "Okei meneekö tää nyt ihan yli", pokkani petti ja rupesin nauramaan hirveästi. "Anteeks jos traumatisoin sua, Kaapo!", halasin miestä pahoitellen ja palasin paikalleni. Kaapo vaikutti olevan paremmalla tuulella, mutta silti entistäkin vähäsanaisempi. Olin tyytyväinen, että sain häntä vähän piristymään. Tai ainakin elävöitymään. Hurjan nolostunut hän kyllä oli, tuumin.
"Hmm. Jatketaan vähän vielä!", tuumasin pirteänä ja pyöritin pulloa. Miisu oli sen kohde tällä kertaa. Tytöstä en ollut saanut paljon irti, hän oli aika vaisu. Tyttö valitsi totuuden. "Kamoon, no okei!", nauroin ja mietin. "Hmm. Ketä pussaisit kaikkein mieluiten omasta tahdosta? Ansamaa tai ulkopuolinen. Kuitenkin joku sulle tuttu", jatkoin.
|
|
|
Miisu
Bodaava Biisoni
viestien määrä 50
♥ 111
|
by Miisu on Oct 25, 2019 20:10:58 GMT 2
Huomaan vähän ahdistuvani pullonpyörityksestä. Otan ison kulauksen cokispullostani. Olen siihen rommia sekoittanut joukkoon, ei tätä täysin selvinpäin kestäisi. Rentoudun hieman alkoholin vaikutuksesta. Tunnen taskuni värisevän vähän väliä, mutta päätän olla huomioimatta puhelinta tällä hetkellä. Olisihan se vähän törkeää tässä porukassa roikkua mobiilissaan kiinni. Katson humaltuneen haltioutuneena tyhjän pullon pyörimistä, toivoen ettei se vaan pysähtyisi kohdalleni. Voisin ehdottaa tätä huomenna toisissa pirskeissä, mutta siellä alkoholi olisi kyllä enemmän osallisena. Hymähdän ajatukselle, miten laittaisin juomapelejä pystyyn huomenna. Pullo lopettaa pyörimisen ja osoittaa kauhukseni minua. Olin selvinnyt monta pyöräytystä ilman.
"Hmm. Ketä pussaisit kaikkein mieluiten omasta tahdosta? Ansamaa tai ulkopuolinen. Kuitenkin joku sulle tuttu", Saagan kysymys hämmetää hieman minua ja tunnen punan nousevan kasvoilleni. Ei se henkilö täällä ole, perkele. "No on yks semmonen Niko", vaikeroin hieman vaivaantuneena. Ei kysymys itsessään haitannut minua, mutta omista asioista puhuminen oli aina hieman hankalaa. Vilkaisen ympärilleni ja mietin kauhuissani tulisiko sieltä vielä lisäkysymyksiä. Laitan pullon kuitenkin nopeasti pyörimään uudestaan.
|
|
|
Theo
Charmantti Chinchilla
viestien määrä 112
♥ 210
|
by Theo on Oct 25, 2019 20:30:19 GMT 2
Saaga järjesti Ansamaalaisille halloween-kemut tänä perjantaina, ja yhden läheisimmän kaverini syntymäpäivän juhlistaminen oli osunut onnistuneesti samalle illalle. Synttäreissä ei ollut kuitenkaan ideana mikään jäätävä aamuyöhön kestävä bilettäminen, simppeli illallinen vaan kaikkien kavereiden kesken, joten olin päätynyt kompromissin tekemiseen. Menisin illalliselle, mutta jatkaisin sieltä vielä Ansamaahan viettämään tallilaisten kanssa aikaa, sillä mikäli oikein ymmärsin, aikoi porukka kokoontua varsinaisten kemujen jälkeen vielä tallin vintille ja osa yöpyäkkin siellä.
Vaikka illallisella ei humalanhakuista juomista ollut harrastettu, oli kuitenkin ruokajuomana mennyt jonkin verran alkoholia. Humalassa en ollut, mutta sellainen sopivan lämmin rentouden tunne vallitsi mielessäni. Vaatteet olin vaihtanut ennen tallille tuloa, ja nyt asukokonaisuuteen kuului verkkarit, villasukat sekä iso ja lämmin Hilfigerin huppari. Kävellessäni lähemmäs vintille vievien portaiden juurta pystyin kuulemaan ylhäältä epämääräistä puheensorinaa. Olin jo ottanut ensimmäisen askeleen ylös portaita, kun mieleeni juolahti ajatus: täähän ois ihan täydellinen tilaisuus pelästyttää koko poppoo - halloween-bileethän nää oli, eikö?
Kiipesin niin hiljaa ylös portaita kun pystyin, ja irvistin joka kerta kun vanhat laudat päästivät narahduksen. Joidenkin snapchat-tarinoiden ansiosta olin kuitenkin päätellyt, että alkoholia oli tullut nautittua jonkin verran, joten tuskin kukaan kuuli mitään. Vintillä oli vähän hämärää, ja onnistuin pääsemään ylös asti kenenkään huomaamatta. Tartuin sitten tilaisuuteen, ja harppasin varjoista muiden näkyville. - Booo bitches! Huudahdin ja nauroin perään, ihan varmana pelästyivät.
|
|
|
|
by Majina on Oct 25, 2019 20:37:41 GMT 2
(Kaapo) Saaga sai sen kysymyksen, mitä itse pelkäsin kuollakseni. Onneksi pullo ei osunut kertaakaan minuun, olisin vain taas antanut kaikille nihkeän kuvan itsestäni sanomalla etten suostu. Saaga avasi paitansa napin ja luulin hänen esittävän esityksensä siinä omalla paikallaan, ihan vaan mielikuvitus miehen kanssa, mutta olin pahasti väärässä, suorastaan järkytyin. Saaga tuli viereeni - lähes syliin - istumaan, eikä minulla enää kulkenut ajatus. Mitä mun pitäisi tehdä? Miten olla ja mitä sanoa? En todellakaan tiennyt ja minähän olin vain sivullinen ”uhri”, joten yritin rentoutua ja vain olla. ”No hei poitsu” nainen sanoi. Sain kylmät väreet, miten lähellä Saaga olikaan. Mutta mikä helvetin poitsu? Onneksi nainen oli humalassa, ehkä - toivottavasti - tämä ei olisi sanapari, mitä hän käyttäisi selvinpäin. Nauroin, se tuli jostain, en tiedä mistä, mutta se tuntui hyvältä pitkästä aikaa. Tosin ulosanti oli ehkä hieman hermostunut, en pysty nauramaan vapautuneesti muutenkaan, kovin monen seurassa. ”Onkos sulla menoa tänään?” Saaga kysyi, kuulin sanojen takeltelevan suloisesti. Vastasin tälle mielessäni ´ ei jos sinusta kyse ´ mutta muuten olin vaiti ja nostin käteni otsalle hermostuneena, sillä tunsin miten poskipääni alkoivat kuumottaa. Onneksi valaistus oli hämärä. Sitten tapahtui jotain mitä vähiten odotin, Saaga nosti kätensä ja tiesin että kohta tämä koskisi, olin kauhusta että ilosta kankea, se on jännä tunne se. Nainen pyyhkäisi pitkiä otsatukkani suortuvia sivummalle ja silitti poskeani hellästi. Saagan käsi tuntui pehmeältä ja lämpimältä. Saatoin jopa hetken luulla, että nainen humalapäissään pussaisi, mutta sitten tajusin ettei hän niin pitkälle menisi. Se tuntui kivalta, mutta samalla oloni oli vaikea, en voinut reagoida tavalla jolla halusin, sillä meitä tarkkaili miljoona intensiivistä silmäparia. Jouduin ehkä esittämään kylmempää mitä olisin ollut, jos tässä olisi vain me kaksi. Lopulta Saaga nauroi ja lähti viereltäni, tunsin miten siihen kohtaan kyljessäni, johon tämä oli nojannut, jäi vain kylmä tuulahdus. Mitä juuri tapahtui? Miksi Saaga oli valinnut minut?
|
|
|
|
by Saaga on Oct 25, 2019 20:46:15 GMT 2
Miisu vastasi kysymykseeni hieman vaivaantuneesti. On yksi Niko, tuo sanoi ja mä nyökyttelin erittäin kiinnostuneena. Näytin peukkua tytölle, mutta kunnioitin hänen toivettaan olla ilmeisesti juuri puhumatta asiasta. Porukalla alkoi jo keskittyminen herpaantumaan, joten päätimme lopettaa pelin. Ellan pediltä oli alkanut kuulua pientä tuhinaa. "Se nukkuu", kuiskasin. Yllättävän hyvin tuo nukkui, vaikka mielestäni me pidimme aika kovaa mekkalaa. Hik. Mulle tuli hikka, hupsista. Nauroin omalle hikalleni, kuin olisin jokseenkin sokerihumalassa tai jotakin. Mulla oli pieni hepuli päällä. Muutaman pää alkoi nuokkua, Anni nojasi mun olkaa vasten. Kunnes tapahtui jotain minkä jälkeen ketään ei enää väsyttänyt.
"Boo bitches!", huudahti Theon pää rappusista. Mä en ikinä kiljunut säikähtäessäni, mutta mä henkäisin todella lujaa ja menin mukkelismakkelis selälleni lattialle. "Saatana", totesin muka vihaisesti mutta sitten mua alkoi taas naurattaa. "Hei Theo, kiva että säkin pääsit!", toivotin pojan tervetulleeksi samalla kun kompuroin itseni takaisin istuma-asentoon. Pudistelin pölyjä pyjamastani ja ravistin hiuksiani.
|
|
|
Friedrich
Bodaava Biisoni
viestien määrä 86
♥ 204
|
by Friedrich on Oct 25, 2019 20:58:35 GMT 2
Theo - tapansa mukaisesti - saapui näyttävästi paikan päälle. En tiennyt mitä olin säikähtänyt enemmän, tyttöjen kiljumista vai itse kiljumisen aiheuttajaa. Totta puhuen ei sillä varmaan väliä ollut. Nousin hieman haparoiden ylös omalta unisiljatani. ''Käyn haukkaamassa happea'', selitin hiljaa, vaikkei kukaan sitä kysynytkään. Kävellessäni edelleen nauravan Theon ohitse ja totesin olevan mukavaa, että hänkin oli päässyt paikalle. Huomaamattani olin taputtanut tätä olkapäähänkin ennen kuin astelin Ullakon portaita alas. Ihan niin kuin olisin kaivannut raitista ilmaa Theon tempauksen jälkeen, mutta syystä tai toisesta halusin kavuta alas omaan rauhaani. Nyt kun yhteinen pelihetki oli ohi ja alkoholi suurimman osan veressä alkanut tasaisesti haihtumaan oletin jääväni samantien ulkopuolelle. Ansamaan porukka oli mahtava, totta, mutta silti minulla ei ollut ystäviä täällä. Alkoholi alkanut selkeästi lakata vaikuttamasta kun ajattelin näin. Juominen ei sopinut minulle. Päätin, että ei enää ikinä. Toisaalta kyllä minä ylös vielä kapuaisin vähintäänkin nukkumaan.
|
|
|
Silvia
Eksoottinen Elefantti
viestien määrä 211
♥ 386
|
by Silvia on Oct 25, 2019 21:15:18 GMT 2
Pullonpyöritys keskeytyi äkisti, kun Theo ilmestyi vintille säikäyttäen lähestulkoon meidät kaikki. Hätkähdin itsekin taaksepäin paikaltani kiljaisten. Alkoholin vaikutus oli alkanut laskea ja oloni alkoi selvetä pikkuhiljaa enemmän. En tosin tiennyt, oliko se hyvä vai huono asia. Friedrich päätti lähteä omien sanojensa mukaan haukkaamaan happea ja hetken mietin, että pitäisikö minunkin käväistä ulkona. Päätin jäädä kuitenkin istumaan ainakin vielä hetkeksi aloilleni, sillä ajattelin Frenchien haluavan olla hetken aikaa rauhassa. Pullonpyöritys oli ollut hauskaa, mutta pelin päätyttyä en oikein tiennyt, kenen seuraan olisin asettunut. Dochas nukkui Majinan sylissä, joten en viitsinyt mennä häiritsemään heitä. Miisu taas oli vaikuttanut jo jonkin aikaa hieman etäiseltä, enkä suoraan sanoen tiennyt mitä hän ajatteli ja Theo puolestaan nauroi kovaan ääneen muiden tyttöjen kanssa. Porukan muita osapuolia en viitsinyt lähestyä oma-aloitteisesti - heillä kaikilla tuntui olevan jo joku juttukaveri. Siispä tyydyin ottamaan makuupussini vierestä vesipulloni, ottamaan siitä kulauksen ja sitten vaan pyörittelemään sitä hermostuneesti käsissäni kurtistaen kulmiani.
|
|
|
|
by Anni on Oct 25, 2019 21:26:10 GMT 2
Minua alkoi väsyttää hieman ja päänsärky paheni, niinpä päätin levätä vähän aikaa muiden jatkaessa pullonpyörityksen pelaamista. Osan ajasta nojasin huomaamattani Saagan olkapäähän, naista ei onneksi kuitenkaan vaikuttanut haittaavan se. Suoraan sanottuna minulla meni suurin osa pelistä ohi, mutta ainakin Saagan tehtävä iskeä joku vintillä olija jäi mieleen. Lähinnä minua vain huvitti kun Saaga vietteli Kaapoa ja tiesin ettei tilanne ollut aito - se vain kuului peliin - mutta yhtäkkiä huomasin miettiväni, voisikohan Saagalla ja Kaapolla olla oikeasti jotain säätöä keskenään. Karistin ajatuksen kuitenkin nopeasti pois mielestäni, tämähän oli vain leikkiä.
Samassa Theo sai kaikki säikähtämään ilmestymällä vintille kesken kaiken, kieltämättä itselläkin taisi sydän jättää pari lyöntiä välistä ja kiljahdin säikähtäneenä. - Theo perkele, mutisin mutta repesin sitten nauruun. Olihan tilanne aika huvittava ja ainakin poika oli saanut minut piristymään, minua ei väsyttänyt enää oikeastaan yhtään. Huomasin Friedrichin vaitonaisen olemuksen, ja hän lähtikin vintiltä ulos haukkaamaan happea. Katsahdin miehen perään jotenkin säälivästi, sitten huomasinkin jo Silvian joka vaikutti myös hieman etäiseltä. - Pitäiskö meidän tehdä vielä yhdessä jotain? sanoin pirteästi. Normaalisti olisin varmaan itsekin jättäytynyt mieluummin omiin oloihini, mutta sisältäni kumpusi edelleen jotain omituista energiaa. - Mua ei väsytä yhtään, mä ehdin varmaan sen verran jo levätä tossa äsken.. Voidaan me kyllä mennä nukkumaankin jos teitä väsyttää jo, selitin. Osa porukasta oli jo mennyt nukkumaan - tai no sammunut - ja itsellänikään ei ollut tarkoitus mihinkään aamuun asti valvoa, pitäisi nukkua tämä humalani pois jossain vaiheessa.
|
|
|