Lähettänyt Majiná M : Apr 12, 2020 15:22:26 GMT 2
Saagalla meno yltyi ja Julius jätti shotteja välistä. Mies kyseli suunnitelmistani aamulle.. "öö nukkua" nauroin. "Ne jotka ei tänään lähtenyt bilettään, tai juo, lupautu hoitaan aamutallin kun kyselin. Joten ei hätää" jatkoin äänekkäästi että kaikki kuulisivat. Olin pistänyt kyllä ylös Juliuksen viittauksen Keski-Euroopan menoon, johon pystyin todellakin samaistumaan. "Siellä on hullua" muistaakseni olin nopeasti vastannut.
Ihana Silvia kantoi ison korin ranskiksia keskelle pöytää ja näin hetken vain käsiä käsiä ja käsiä, kunnes sain tilaisuuteni ottaa itsekin. "Näitä tarvii ehkä lisää" naurahdin ja vedin ruokaa nopeasti. Kuulin myös Silvian kieltäytyvän shoteista, mitä kireetä takaporukkaa mekin oltiin, huvitti. Silvia halusi mun kanssa tanssimaan, niin se oli yhtäkkiä sanonut, vähänkö kiva. Piristyin kai kaikkien silmissä ja otin paremman asennon.
Osa porukasta keskusteli jälleen jotain mies juttuja, jotka jätin sivummalle. Tässä vaiheessa päällimmäisin tunteeni oli että nyt pois kaikki valitus ja mies ongelmat, voidaanko yksi ilta vaan juhlia ja olla positiivisia, ei kai ehkä. Onneksi mulla oli hyvä porukka vierellä, eikä Juliusta tai Silviaakaan tuntunut kiinnostavan. Mirka oli niin all over the place ettei ottanut selvää. Mutta sekin meni sitten siinä kun tämä tarttui luuriinsa kiroillen.
Julius ei ottanut ranskalaisiakaan, koska oli syönyt hyvin ennen lähtöä, en yllättynyt. Tämä yritti käydä Mirkan kanssa, tämän aloittamaa jutustelua, mutta nainen katselikin puhelintaan. "Käväsen puuteroimassa nenää ja sitten meen kyllä tassimaan hitaasti ja rauhallisesti" sanoin ja viittasin siihen että ruoka tulisi ulos jos nyt hyppelehtisin. Toivoin että Julius lähtisi myös tanssimaan.
715 posts
1,114 ♥
Kouluratsastaja
|
Lähettänyt Saaga M : Apr 12, 2020 15:52:07 GMT 2
Kukaan ei lähtenytkään näköjään vessaan mun kanssa, ainakaan yhtä aikaa. Ei kai siinä, kyllä mä osasin yksinkin pissata. Hihi, joku on piirtänyt vessan peiliin huulipunalla tekstin "Moro horot". Hirveen hassu juttu. Asiat hoidettuani pesin käteni ja tuijotin itseäni peilistä. Itse asiassa tää mekko ei ollutkaan ihan huono, kännimieleni mietti. Se itse asiassa tuo upeasti esiin mun ... parhaat puolet. Korjasin huulipunaani vaivihkaa ja palasin sitten porukan luokse. "Hei joko lähettäs riehumaan jonnekin villimpään paikkaan?", sanoin vähän turhan kovaäänisesti ja horjahdin pöytää vasten. Tällä kertaa en jaksanut kiivetä takaisin jakkaralle, vaan nojasin kyynärpäilläni pöytään, nilkka ristissä toisen nilkan takana. Kaapo katseli mun hieman humalaista sotkuista olemusta, ja virnistin hänelle. "Mitä? Onko mulla puulihunaa hampaissa?", sanoin ja repesin sanasekoilulleni. "Ei nyt kyllä. Ehkä vois juoda vettä. Ei oo onneks huono olo eikä mitään. Ihan hyvä meininki", rupesin pälpättämään innoissani välittämättä yhtään että kenelle. Kohdistin sen kai yleisesti kaikkiin läsnäolijoihin, ja kumosin sitten vielä yhden shotin kitaani. Kaivoin puhelimen pikkulaukusta ja yritin mapsista etsiä seuraavaa kohdetta. Whatsapp oli hiljainen, hirveästi kavereita mulla ei Ansamaan ulkopuolella ollut joten kun koko ryhmä on viihteellä, puhelin unohtuu helposti. Alvar oli näköjään estänyt mut instagramissa, no mikäs siinä. Ei haittaa.
~Avatar on Majinàn piirtämä! ♥Ansan Ulpukka 12/05/21-> ♥Kaapon huoltaja
|
Lähettänyt Anni V : Apr 12, 2020 16:41:23 GMT 2
Leikin kännykälläni sen aikaa kun Saaga oli vessassa, kukaan ei kuitenkaan reagoinut Whatsapp-viestiini. Olikohan Aliisa edes huomannut viestin? Kauaa en kuitenkaan ehtinyt miettiä, kun Saaga palasi ja kyseli, joko lähdetään. - Joo todellaki, sanoin reippaasti ja hyppäsin jakkaralta alas. Olin unohtanut, että minulla oli korkokengät, joten kompuroin aika tyylikkäästi. Onnistuin kuitenkin pysymään pystyssä. - No oho, sanoin ensin vakavana mutta repesin sitten nauruun. Olo oli ihan hyvä, mutta tuntui että voisin pitää taukoa alkoholijuomista. Kyllähän paikasta toiseen siirtymisessäkin menisi vähän aikaa, joten siinä tuli jo vähän taukoa. - Ketä lähtee? huusin pöytäseurueelle. Katsoin Dochasta vähän epäilevästi, mieleeni muistui että tuo oli silittänyt minua aikaisemmin illalla, hyi helvetti. Varmaan hän jäisi Maikun seuraksi, koska Maikku aikoi jäädä tänne Silvian kanssa tanssimaan. Ilmeisesti Saaga, Mirka ja Kaapo ainakin olivat halukkaita vaihtamaan paikkaa. - Saa tulla perässä jos haluu, lisäsin vielä muille pöydässä oleville. - Mennään vissii johonki lähelle, en mä ainakaan jaksa kovin paljoo näillä kävellä, virnistin viitaten korkokenkiini. Saaga olikin jo löytänyt mapsista kivan oloisen yökerhon, jonne ei ollut pitkä matka. - Joo mennään tonne, sanoin ja lähdin kohti narikkaa. Toivoin, ettei ulkona olisi kovin kylmä, koska olin järkevänä pukeutunut lyhyimpään omistamaani mekkoon. Miksi en koskaan osannut pukeutua sään mukaan?
539 posts
876 ♥
Vatun kärsivällinen kesyttäjä
|
Charmantti Chinchilla
Lähettänyt Mirka D : Apr 12, 2020 17:33:22 GMT 2
Pöydässä kävi kysely paikan vaihtamisesta jonnekin menevämpään. "Tottakai mä lähen", tokaisin reippaaseen ääneen muiden keskustellessa paikkavaihtoehdoista. Lasin pohjalla oli vielä tilkka lonkeroa, jonka kaadoin suuhuni ja nielaisin. Vesilasissa oli vielä vettä jäljellä. "Maikkuliinu sä voit ottaa ton veden ku me lähetää toisee paikkaa", sanoin hieman epäselvästi. Muut olivat ilmeisesti löytäneet sopivan paikan, sillä he alkoivat poistua pöydästä kohti narikkaa. Otin Majinasta tukea laskeutuessani jakkaralta. Jalan laskeutuessa lattiaan, se petti alta, jolloin horjahdin ja vedin melkein Maikun mukana. "ups sori", sanoin nauraen. Odotin tasapainon palautuvan kohtalaiseksi ja lähdin muiden perässä takkia hakemaan.
"Hyi v*ttu tääl on kylmä", kommentoin porukan ulos päästyä. Otin Annin minun oikealle puolelle käsikynkkään. "Saaga tuu tähä toiselle puolelle", ehdotin. Tarkistettiin mapsistä vielä suunta ja lähdimme kulkemaan kävelytietä välillä horjuen puolelta toiselle. "Tiiäks ku teist on tullu aika ihanii ystävii mulle ja mul on hirvee vessahätä", mainitsin puolivälissä matkaa. Hetken sen jälkeen kompuroin johonki kuoppaan tai ehkä omiin jalkoihin, jolloin kiljaisin refleksistä. "Ohops", sanoin ja nauroin omalle mokalle.
132 posts
223 ♥
Artun omistaja
|
Lähettänyt Saaga M : Apr 12, 2020 18:27:03 GMT 2
Sain seuraa, kun ehdotin toista paikkaa. Anni, Mirka ja Kaapo ainakin liittyivät seuraani. Olin sinänsä hämmästynyt, että Kaapo oli valmis lähtemään täältä rauhan tyyssijasta yökerhon meteliin. Kohautin olkiani ja hymyilin iloisesti, kun kaikki olivat valmiina lähtemään. Hain takkini narikasta ja odotin muita. Lattia tuntui keinuvalta, tai sitten mä keinuin. En edes tiedä enää. Majina ja muu porukka jäi ilmeisesti samaan paikkaan. Laitoin lentosuukon muulle porukalle kun poistuimme ovesta. "Hyi vittu tääl on kylmä", Mirka kirosi käsivarsiaan hieroen. Mä kiskoin epätoivoisesti tekonahkatakkiani tiiviimmin ylleni, se ei ollut tarpeeksi lämmin ottaen huomioon että mulla oli vain ohuet sukkahousut mekon alla. Ennen kuin kerkesin valittaa, sain Kaapon lämpimän takin harteilleni ja hymyilin hänelle suloisesti. "Kiitos", kuiskasin punastellen ja nojasin hieman Kaapon kylkeen kävellessämme. Säikähdin kun Mirka horjahti kiljaisten. "Ai saatana, osaatsä enää kävellä", nauroin. Oikeasti olin vähintään pelästynyt sitä että nyt Mirkan nilkka meni ja pitäisi mennä päivystykseen. Onneksi hän näytti olevan kunnossa, joten jatkoimme matkaa. Saavuimme vihdoin perille, multa kysyttiin ovella henkkareita joita näytin ylpeänä. Aikuinen kun olen. Järkkäri käänsi kortin oikeinpäin sanomatta sanaakaan. "ohups", sanoin kun tajusin henkkarini olleen nurinpäin. Onneksi meidät päästettiin sisään, vaikka olinkin aika tyylikkäästi juuri osoittanut että olen päihtynyt. Vietyämme takit narikkaan, kiskoin innoissani Annin mukanani tanssimaan ennen kuin edes olimme kerenneet miettiä juotavaa.
|
Arvaamaton Aromurmeli
Lähettänyt Aliisa K : Apr 12, 2020 18:52:23 GMT 2
Seurueemme oli löytänyt yökerhosta vapaan pöydän ja vaikka kuinka olin yrittänyt jäädä siihen miesten seuraan oli sinihiuksinen nainen vetänyt minut mukaansa tanssilattialle. Hänen punaviiniään läikkyi mustalle paidalleni ja vilkaisin tuohon hieman suuttuneena. Hän pahoitteli ja kiepautti minua kätensä alla. “Mä en tanssi”, koitin vakuuttaa, mutta naista ei kiinnostanut. Hän otti minuun hieman etäisyyttä, kaatoi viiniä alas kurkustaan ja tanssi. Kuin hullu. Huulieni välistä karkasi naurahdus ja otin lisää huikkaa gin&tonicistani. “Sä et voi sanoa mulle ei”, hän leperteli ja pudistin päätäni vieläkin hieman hämmentyneenä siitä, että mut oli todella raahattu tanssilattialle. Lopulta myönnyin hänen pyyntöihinsä ja annoin musiikin vallata itseni. Ei ollut lainkaan kyse siitä, etten olisi osannut tanssia. En vain halunnut. Mutta ehkä tänään kukaan ei nähnyt, kiinnittänyt huomiota ja saattaisin vapautua. Jouduin naurahtamaan taas, kun nainen keikutti lantiotaan villisti musiikin tahtiin ja kaadoin loputkin juomastani kurkkuuni. Jossain vaiheessa huomasin tutun violetin tukan väenpaljouden seassa. Ansamaan porukka. Koitin vilkuilla muita tuttuja kasvoja, mutta en tunnistanut ketään muuta.
Kauniit ihmiset vaan tylsistyttää Ime sitä röökii mut pliis oo hiljaa
19 posts
61 ♥
I know I won't be your cry baby
|
Lähettänyt Anni V : Apr 12, 2020 19:05:30 GMT 2
Ulkona oli tietysti kylmä, mitä olin ajatellut, nythän oli huhtikuu eikä mikään heinäkuu. Jalkani tärisivät hieman kun kävelin, mutta osasin sentään kävellä toisin kuin Mirka. - Onneks ei sattunu mitää, nauroin ja jatkoin tiellä mahdollisimman nopeaa kipitystä. Onneksi olimme pian yökerhon luona eikä tarvinnut jäätyä kuoliaaksi. Ehdin juuri ja juuri jättää takkini narikkaan, kun Saaga jo repi minut mukaansa tanssilattialle. - Joo joo, tullaan tullaan, sanoin ehkä vähän turhautuneena, vaikka olinkin tavallista iloisemmalla tuulella. Huomasin että olin edelleen Mirkan käsivarressa kiinni, tuskin olimme edes irrottaneet otettamme sisään tultuamme. - Ai säkin tulit, sanoin ja tanssimme jotain erittäin erikoisen näköistä tanssia. - Mä en osaa tanssia, huomautin, mutta ei sillä ollut väliä. Musiikki jyskytti korvissa samoin kuin ihmisten iloiset naurut. - Täälhän on kunnon bileet, yritin sanoa kuuluvasti musiikin yli. Hetken siinä nautin elämästäni, kunnes huomasin jotain epämiellyttävän tuttua. Pystyikö se olemaan...? Tummanpuhuvia hahmoja oli toki muitakin kuin se yksi, mutta valojen räiskeessä onnistuin näkemään vilauksen tämän kasvoista. Tämän lähistöllä tanssi aika paljon villimmin sinitukkainen nainen. Olin aika varma näkemästäni, mutta en halunnut myöntää sitä. Päätin olla ainakin vielä sanomatta asiasta mitään Mirkalle ja Saagalle, ties vaikka haluaisivat mennä juttelemaan. - Mennääks hakee juomia? ehdotin viattomasti ja käänsin katseeni taas Mirkaan ja Saagaan.
539 posts
876 ♥
|
Charmantti Chinchilla
Lähettänyt Mirka D : Apr 12, 2020 19:22:02 GMT 2
Melkein heti sisälle lämpimään päästyä Saaga veti Annin tanssilattialle. Koska olin itse vielä kiinni Annissa, vetäydyin mukana. Anni huomautti, ettei osaisi tanssia, vaikkakin minusta hän tanssi ihan tarpeeksi hyvin. "Annat mennä vaa, ei kukaan kato", huusin musiikin ylle. Ihmisiä oli aika paljon vilkkuvien valokeilojen alla. Tuntui, että vähän väliä selkä osui johonkin henkilöön. Normaalisti tämä olisi ahdistanut minua, mutta alkoholin alaisena en piitannut pätkääkään. Violettihiuksinen nainen ehdotti, että voitaisiin hakea juomia. "Joo mennää vaa. On ollu liian pitkä tauko", vastasin vitsaillen. Olin laittanut merkille, että Annin oli jotenkin oudosti vilkuillut samaan suuntaan jonkin aikaa. Yritin itse katsoa, mitä hän oikein näki, mutta en huomannut mitään erityistä. "Mitä sä kattelit tossa äsken?", kysyin tiskille päin käveltäessä. Nainen näytti hieman vaivalloiselta kysymykseni jälkeen. "Ääh en tiiä, mitä ottas", totesin. "Voisin taas ottaa samaa ku jompi kumpi teistä, jos otatte jotai mielenkiintosta", jatkoin ja siirryin heidän edestä pois, jotta pääsisivät tilaamaan. Kun Anni ja Saaga miettivät ja tilasivat juomiaan, huomasin puhelimeni soivan. Se oli taas Aleksi. Ehkä se haluu oikeesti selittää sen asian, mut nyt ei oo hyvä aika. Painoin punasta ja siirryin tilaamaan
132 posts
223 ♥
Artun omistaja
|
Lähettänyt Anni V : Apr 12, 2020 19:50:07 GMT 2
Ahtauduimme ihmispaljouden välistä kohti baaritiskiä. Valitettavasti Mirka oli huomannut, että olin tanssilattialla vilkuillut oudosti taakseni, ja kysyikin asiasta. Hetkeksi vaivaannuin, enkä keksinyt mitä sanoa, mutta heitin sitten: - Kattelin vaa onko täällä hyvän näkösiä muijia, naurahdin hiuksiani heilauttaen. Pian olimme tiskillä ja ainaisen pulman edessä, mitä tilaisi tällä kertaa. - Mua kyllä vähän ällöttää drinkit ja shotit sun muut, mutisin lähinnä itsekseni. - Ehkä mä meen taas vaa sillä omenasiiderillä. Ellei Saagalla oo jotai hyvää ehdotusta. Baarimikkoa taisi hieman ärsyttää, kun roikuimme siinä miettien puolipäivää juomiamme, mutta saimme vihdoin tilattua ja siirryimme pois muiden edestä. - Hitsit ku otti voimille toi tanssiminen, huokaisin, vaikka emme olleetkaan tanssineet kauan. Silti jalkani tuntuivat olevan tulessa, olisi todellakin pitänyt laittaa jotkut muut kengät kuin korkkarit. Tanssiminen ei tosin ollut ainoa asia mikä otti voimille, mutta yritin taas keskittyä vain hauskanpitoon. - Pitäskö mennä hetkeks istumaan? kysyin ja etsin katseellani vapaata pöytää. Paikka oli melkoisen täynnä, mutta eiköhän täältä joku pöytä löytyisi.
539 posts
876 ♥
|
Arvaamaton Aromurmeli
Lähettänyt Aliisa K : Apr 12, 2020 20:48:51 GMT 2
Musiikki soi kovalla ja tunsin, kuinka hiki alkoi nousemaan niin liikkumisen, kuin väen paljouden vuoksi. Olin vilkuillut Annin suuntaan jonkin aikaa, mutta he olivat kadonneet. Pyysin sinitukkaista hieman hidastamaan ja ehdotin, että menisimme hetkeksi istumaan takaisin pöytään. “Käyn kusella ja tuun tiskin kautta takas, ottaako joku jotain?” kysyin yllättävän ystävällisesti porukalta ja sain vastaukseksi tutun litanian juomia. Käännyin pöydästä kannolleni ja lähdin pujottelemaan ihmisten välistä kohti vessoja. Katseeni osui baaritiskin luona seisovaan Anniin. Hän kuikuili pöytien luokse ja hänen rinnallaan oli kolme muuta, jotka yhdistin Ansamaahan. Nimiä en tiennyt. Naisilla oli ruskeat hiukset ja toinen heistä nojaili mieheen, joka näytti hyvin humalaiselta. En oikeastaan ollut varma olisiko ollut parempi, jos mies olisi nojaillut ennemmin naiseen. Jatkoin kuitenkin matkaani naisten huoneeseen ja olin toisaalta ihan tyytyväinen, etten ollut törmännyt heihin. Tarpeet tehtyäni peilailin itseäni hetken vessan peilistä, haroin mustaa tukkaani ja pyyhkäisin ripsiväriä alaluomelta. Sen jälkeen suuntasin takaisin tiskille ja hetken odottelun jälkeen pääsin luettelemaan tilauksen. Ansamaan ryhmärämä oli siirtynyt johonkin muualle, enkä nähnyt heitä edes silloin kun vein juomalastin pöytään.
19 posts
61 ♥
|
Lähettänyt Saaga M : Apr 13, 2020 14:08:48 GMT 2
En edes tiennyt paljon aikaa oli kulunut, ja mua rupesi väsyttämään. Tarkistin kellosta että se näytti jo lähemmäs aamu 2. Kompastuin hieman korkkareihini ja törmäsin suoraan Kaapon rintaan. "Ööhupssori", mumisin ja hain tasapainoni takaisin. "Ei se mitään. Väsyttääkö sua?", Kaapo kysyi ihan pokkana, tuo ei näyttänyt olevan hänen mielestään edes kovin ihmeellinen tilanne. "Ööjoo. Nukkuu aika", osasin lausua suustani ja katsoin kavereitani. Anni ja Mirka näyttivät voivan kohtuullisen hyvin. "Hei, mä taidan lähtee jo kotia. Tuota, tuutteko te?", kysyin sopertaen ja suustani pääsi iso hikka. Peitin suuni ja Kaapo naurahti sillä tyylillä kuin olisin ollut kissanpentu, jonka kaikki toilailu oli vaan kauheen söpöä. Kaapo lupautui saattamaan mut kotiin, Anni ja Mirka halusivat vielä jäädä. Se oli mulle hyvin ok. Seisoimme Kaapon kanssa taksitolpalla odottaen seuraavaa vapautuvaa taksia, ja mä olin jostain syystä tarrannut koko vartalollani Kaapon käsivarteen. Mua jännitti pimeys ja vieraat ihmiset. Kaapo selasi vapaalla kädellään kännykästä jotain, ja mä painoin pääni tämän hartiaan niinkuin tämä olisi aivan arkipäiväinen tilanne. Sivusilmällä olin näkevinäni tutun vaalean hahmon kävelevän tuntematon hahmo käsikynkässä kadun toisella puolella. Katsoin siihen suuntaan hetken täysin ilmeettömästi, ja sitten eteemme ajoikin vapaa taksi. Kaapo meistä selkeästi selväpäisempänä, vaikkakin kovasti päihtyneenä hänkin, saneli osoitteen kuskille joka näpytteli navigaattoria luomatta ainuttakaan katsetta tai sanomatta sanaakaan meitä päinkään. Mies oli tylyn oloinen, tai vaikutti vähintäänkin työhönsä kyllästyneeltä. Auto hurahti liikkeelle. Istuin Kaapon vieressä takapenkillä, mua alkoi toden teolla väsyttää. "Mua palelee", mumisin ja painauduin sen enempää ajattelematta Kaapon kylkeen. Turva. Lämmin. Ihana. Söpö. Tajusin pian, että Kaapon käsi oli kietoutunut mun hartioiden ympärille ja hän silitti mua. Tää tuntui ihan normaalilta, mutta rupesin viimeistään siinä vaiheessa hiukan ihmettelemään että mikähän meitä nyt oikein vaivasi. Mun sydämen valtasi jokin valtava lämpö, turvantunne ja mulla oli todella helppo olla. Nojasin päätäni Kaapon kaulaa vasten. Nostin hetken päästä katseeni Kaapoon, kuin varmistaakseni että tää kaikki oli ihan ok. Mun meikit olivat levinneet miten sattuivat, huulipunasta ei ollut paljoakaan jäljellä, poskeni punoittivat päihtymyksestä ja hiukseni olivat aivan takussa. "Sä oot nätti", kuulin Kaapon kuiskaavan ja värähdin. En edes tajunnut mitä tapahtuu, mutta ilman mitään kontrollia painoin huuleni vasten Kaapon huulia ja suutelin tätä hellästi. Tuo laittoi kätensä mun hiuksiin ja vastasi suudelmaan. Sen enempää en sitten muistanutkaan koko illasta.
|
Eksoottinen Elefantti

Lähettänyt Silvia K : Apr 13, 2020 14:53:51 GMT 2
Majinan lähdettyä vessaan oli suuri osa porukastamme lähtenyt valumaan kohti narikkaa ja sitä kautta ilmeisesti johonkin toiseen baariin. Mua olisi toisaalta ehkä houkuttanut lähteä muiden mukaan, mutta koska Majina ja Julius eivät ilmeisesti aikoneet lähteä, niin olin päättänyt jäädä ennemmin heidän seuraansa. Hörppäsin juomalasini kerralla tyhjäksi ja katselin vaivihkaa ympärilleni. Dochas kumosi parhaillaan shottilasin sisältöä kitaansa ja Julius napsi vielä viimeisiä ranskalaisia pöydässä olevalta lautaselta. Paikassa oli lisäksemme ihan kiitettävästi porukkaa siihen nähden, että oli pääsiäinen. Katseeni kohtasi hetkeksi kauempana istuvan tummapiirteisen miehen kanssa, joka katseli mua hymyillen omasta pöytäseurueestaan. "Kuulehan Dochas. Eiköhän otettaisi vielä jotain juotavaa?" käännyin miehen puoleen, joka norkoili pöydän toisella puolella käsiinsä nojaten. Mies tarjoutui naurahtaen hakemaan meille juomat ja kysyi, mitä haluaisin juoda. "Yllätä mut. Mutta älä tuo mitään hirveää. Eikä mitään liian makeaa. Tai väkevää. Eikä ainakaan olutta!" huutelin miehen perään, mutta tämä heilautti vaan huolettomasti kättään ja mutisi jotain "joo joon" tapaista. "Jos se nyt tuo mulle jonkun ison tuopin olutta sieltä, niin..." Juliukselle osoitettu lauseeni keskeytyi, kun Majina saapui takaisin vessareissultaan.
211 posts
386 ♥
Fleurin omistaja
|
Lähettänyt Anni V : Apr 13, 2020 15:08:44 GMT 2
Ilta oli sujunut hyvin, olin ilmeisesti meidän porukastamme selväjärkisin vaikka totta kai alkoholin vaikutus tuntui minussakin. Saaga oli jo väsynyt, joten hän lähti Kaapon kanssa horjumaan taksitolpalle ja kohti Ansamaata. Minä ja Mirka päätimme vielä jäädä hetkeksi, mutta pian alkoi väsymys painaa minuakin. - Eiköhän me olla oltu täällä jo tarpeeksi, sanoin ja nousin lähteäkseni, mutta Mirka oli eri mieltä. - Eihän me vielä lähetä, vastahan bileet alko, Mirka sammalsi aika humalaisen kuuloisena. Siitä seurasi hetken kestävä riita siitä, lähdetäänkö takaisin Ansamaahan vai ei, mutta kumpikaan ei antanut periksi. - Okei okei, sanoin hetken päästä kun suurin piirtein koko baarin asiakkaat tuijottivat meitä. - Lähe sä takas Majinan ja muiden luo, okei? Mä saatan sut tohon ulos, se paikkahan on tässä ihan lähellä, muistatko? selitin ja katsoin Mirkaa tyhjiin silmiin. - Loistava idea! Mirka huusi ja heittäytyi kaulaani. Raahauduimme narikan kautta ulos, ja harkitsin vielä pitäisikö henkilökohtaisesti raahata Mirka takaisin toiseen baariin, mutta Mirka irrottautui minusta ja vakuutti pärjäävänsä. Ennen kuin ehdin vastustaa, Mirka oli jo hyvässä vauhdissa kohti jazz-klubia, hieman horjahdellen mutta yllättävän varmasti ottaen naisen nauttimien juomien määrän huomioon. - Kyllä se pärjää, vakuutin itselleni odottaessani taksia. Yhtäkkiä huomasin sivusilmällä miehen, joka tuijotti minua vähän matkan päässä. Kun tämä huomasi katseeni, hän sanoi: - Moi tyttö, tuutko mun mukaan? No en hitossa, ajattelin ja minua alkoi saman tien ahdistaa. Vastasin yllättävän kohteliaasti, että jätän tällä kertaa väliin. - Enpä usko, mies sanoi ja oli pian tarrautunut minuun kiinni. Lamaannuin enkä tiennyt mitä tehdä. Yritin huutaa apua, mutta minusta ei lähtenyt ääntä. Olin niin väsynyt ja paniikissa. Miehen ote kävi koko ajan lujemmaksi ja yritin riuhtoa itseäni irti tuloksetta. - Älä riehu niin pääset helpommalla, mies sanoi ällöttävällä äänellään. Olin jo varma, että tässä oli minun loppuni, pimeillä kaduilla tuskin olisi ketään auttamassa. Irti pääsemisen yritykseni kävivät koko ajan säälittävimmiksi.
539 posts
876 ♥
|
Charmantti Chinchilla
Lähettänyt Mirka D : Apr 13, 2020 15:41:18 GMT 2
Saaga oli jo väsynyt, joten sanoi lähtevänsä Kaapon kanssa takaisin Ansamaahan. Jäätiin Annin kanssa vielä hetkeksi, kunnes hänkin sanoi olevansa väsynyt. Nainen ehdotti, että lähtisimme kotiin, mutta minulla oli vielä fiilis jäädä bilettämään. Väittelyn jälkeen päädyttii ratkaisuun, että Anni lähtisi taksilla Ansamaahan ja minä menisin takaisin muiden luokse aijempaan paikkaan. Tämä kävi minulle hyvin, joten suuntasimme narikoille ja ulos yökerhosta. Lähdin varmoin askelin kävelemään jazz-klubia kohti.
Hetken matkaamisen jälkeen saavuin ovelle ja yritin avata sitä. Se oli lukossa. "No mitäs mitäs", totesin ääneen. Koputin oveen, jolloin sen avasi joku vanhempi nainen. "Mitä täällä häiritään aamuyöllä, kun yritän nukkua!?" hän huusi suuttuneena. "Ömm, anteeks, mut halusin tulla viel jatkaa iltaa tänne", selitin hämmästyneenä. "Et sä mun kotiin tuu mitään ryyppäämään. Ala mennä tiehes siitä, enne ku kutsun poliisit", nainen komensi. "Okei okeiii", sanoin ja peruutin ovelta takaisin jalkakäytävälle. "Ihme touhua", totesin ääneen. Missä se klubi oli, jos ei tuossa?
Jatkoin kävelemistä samaan suuntaan. Jonkun rakennuksen kulman takaa tuli esiin porukka nuoria miehiä. "Mitäs täällä yksin teet?", joku heistä kysyi. "Oon menossa sinne jazz-klubiin", vastasin ja pysähdyin heidän luo. "Aa no me tiiettä mis se on, tuu", sama mies ehdotti. Epäröin hetken. "Tänne päi", joku toinen sanoi osoittaen alamäkeen piemälle kujalle. "Must tuntuu et me tarkotetaa eri klubia", mainitsin hieman jännittyneenä. "Eiku tää on se oikee", sanoi joku mies. En saanut ollenkaan selvää kuka puhui milloinkin. "En mä tuu, meen eri paikkaa", sanoin päättäväisenä. Porukka ei ollut tyytyväinen kieltäytymiseeni. Tällöin joku niistä otti ranteestani kiinni. Nyvin kättäni takaisin, mutta ote oli luja. "Mä en tuu sinne, IRROTA!", huusin. Ote ei irronnut, joten heilautuin toisen käden nyrkissä miehen kasvoihin. "Ai v*ttu", mies huusi ja päästi irti. Lähdin juoksemaan täysiä horjahdellen.
Saavuin onneksi tutun klubin edustalle. Vilkaisin taakse, ketään ei näkynyt. Vasempaan käteen sattui lyönnin aiheuttama isku, mutta alkoholi toimi kipulääkkeenä. Marssin klubiin sisälle ja menin lähes suoraan etsimään Ansamaan porukkaa. Löysin heidät, jolloin halasin Majinaa. "Oon nii ilone, et löysin teijät", sanoin melkein itkien. Selitin kaiken tapahtuneen, jolloin Ansamaalaisten kasvoille levisi huolestunut ilme. "Anni meni taksilla Ansamaaha", mainitsin vielä kättäni pidellen.
132 posts
223 ♥
Artun omistaja
|
Arvaamaton Aromurmeli
Lähettänyt Aliisa K : Apr 13, 2020 15:46:45 GMT 2
Ilta sujui railakkaasti vielä jonkin aikaa, mutta jossain vaiheessa porukka alkoi väsymään. Olimme istuneet pöydässä jo jonkin aikaa ja kuin yhteisestä päätöksestä aloimme kaikki pakkailemaan tavaroita ja siirtymään pöydästä narikkaa kohti. "Vedetään viel kessut tossa pihalla ja lähetään sit himaan", totesin jätkille ja näin heidän nyökkäilevän samalla kun takkeja vedettiin päälle. Yö oli muuttunut kylmäksi, mutta olin onneksi pukenut päälleni pitkähihaisen paidan, sekä housut. Nahkatakki ei niinkään ollut järkevä vaihtoehto. Siirryimme ulos baarista ja hengitin keuhkoihini hetken aikaa raikasta ilmaa. Kaparin kadut olivat jo hiljentyneet ja pilvetön taivas vauhditti jo noussutta pakkasta. Porukka takanani mölysi ja vilkaisin noita hieman huvittuneesti. Olin yllättynyt siitä, miten mukavan illan olimme viettäneet, vaikka olimmekin lähteneet kaupungille. Olin olettanut, että illasta tulisi ankea. Kävellessämme hieman sivummalle yökerhon ulko-ovesta sytytimme tupakat. Nojauduin hetkeksi vasten seinää ja vilkaisin puhelimestani kelloa. Jo miltei kolme. Miehet pohtivat millä mentäisiin takaisin kotiin ja soittaisiko joku taksin, vai käveltäisiinkö tolpalle (jolle ei muuten ollut pitkä matka). Tyydyin itse vain kuuntelemaan keskustelua ja nostaessani katseeni puhelimesta huomasin hieman kauempana taas tutun violetin tukan. Sekä tuntemattoman miehen. Olin hieman pettynyt naisen valintaan, mies näytti vanhalta ja.. Todella kovakouraiselta. Irtauduin seinästä ja otin muutaman askeleen lähemmäksi vain huomatakseni, ettei kyseessä ollut mikään tuleva pari. Anni vaikutti siltä, ettei hän todellakaan ollut halukas lähtemään miehen mukaan. "Kaverit hei, käydääs pelastaan neito hädästä", huikkasin seurueelle, joka valui kummastellen mukanani. "Ei se oo lähössä sun mukaan", huudahdin Annista kiinni pitävälle miehelle, kun pääsimme lähemmäs. Hän vilkaisi meitä ja koitti esittää, ettei tässä ollut mitään pahaa tapahtumassa. "Ymmärrä jo, ei ole lähdössä sun mukaas. Painu helvettiin siitä", jatkoin ja mies pudisti päätään vihaisesti koittaen vetää Annia nopeasti mukanaan. Samalla kun nappasin Annin kädestä kiinni seurueen miespuoliset henkilöt tönäisivät tuntemattoman kauemmas meistä. "Sattuko sua?", katsoin violettitukkaista humalaisilla silmilläni ja vedin häntä hieman etäämmälle. Kadulle syntyi käsirysy, enkä ollut aikeissa jäädä jalkoihin.
19 posts
61 ♥
|
Lähettänyt Anni V : Apr 13, 2020 16:06:41 GMT 2
Yritin edelleen päästä irti miehen otteesta, mutta ei siitä tullut mitään. Mietin jo, mitä tapahtuisikaan kun pääsisimme jollekin syrjäiselle sivukadulle, mutta silloin kuului ääni: - Ei se oo lähössä sun mukaan. Kesti hetken ennen kuin tunnistin äänen. Tai ainakin ajattelin tunnistavani. Aliisa? Mitä hän teki täällä? Olo oli hämmentynyt, mutta myös helpottunut, vaikka olinkin edelleen kiinni miehen otteessa. Mies selitti että olimme muka tavanneet baarissa ja olimme menossa jatkamaan iltaa hänen asunnolleen, mutta Aliisa ei onneksi ostanut tätä selitystä. Mies yritti vielä vetää minua mukaansa, mutta Aliisan mukana tullut miesjoukko hyökkäsi minua pitelevän miehen kimppuun. Aliisa veti minut kädestä pitäen kauemmas käsirysystä. - Sattuko sua? Aliisa kysyi ja vasta silloin huomasin, että nainen oli humalassa. Eikö hän ollut huomannut, kenet tuli pelastaneeksi vai miksi hän oli pelastanut minut? - Vähän... mutta oon mä ihan kunnossa, vastasin hiljaa. Emme olleet vielä ehtineet kamalan kauas taksitolpasta, joten Aliisa saattoi minut sille saapuneelle taksille. - Kiitos, sopersin ennen taksiin istumista. Muuta en osannut sanoa, ja pian taksi ajoikin minua jo Ansamaahan päin. Istuin taksissa aivan hiljaa ja keskitin kaiken mielenvoimani siihen, että unohtaisin mitä äsken oli tapahtunut. Halusin unohtaa kaiken. En puhuisi tästä ikinä kenellekään, varsinkaan siitä, kuka minut pelasti.
539 posts
876 ♥
|
Lähettänyt Majiná M : Apr 13, 2020 17:37:32 GMT 2
"Ei helvetin helvetti" noiduin tullessani takaisin minua ei hylänneen koplan luo. "No mitäh" Doc sanoi kantaessaan Silvialle - auta hyvä jumala - Bacardin. En ollut varma tunnistiko Silvia juomaa kun tämä alkoi siemaista ensikertaa, Dochasin tuijottaessa vierestä kiinnostuneena. "Menin miesten vessaan" sanoin ja istuin Silvian viereen tyhjän - järkyttyneen katseeni kanssa. Nainen ehti juuri laskea ihmetyksestään lasin, ennen kuin tuo hurja juoma ehti koskettaa tämän huulia. Dochas näytti pettyneeltä. "Ja siellä oli joku ukko, housut kintuissaan, katkarapu pystössä" sanoin ja kaikki kivettyivät järkyttyneenä. "Oliko iso" Dochas tiedusteli ja Silvia näytti hämmentyneeltä, juuri siltä että 'mitä.. miten tuo tähän liittyi.. miten.. miten tuo oli ensimmäinen relevantti kysymys'. "Ei edes ollut!" vastasin ja suorastaan heitin lasin pohjaltani viimeiset juomingit kurkkuun ja kuuntelin kun Julius repesi ensimmäistä kertaa kunnolla illan aikana.
Yhtäkkiä klubin ovi lensi auki ja Mirka juoksi suoraa syliini henkeään haukkoen ja itkua pursuen. Tämä piteli kättään ikävän näköisenä ja osasin jo päätellä lähes kaikki tapahtumat. Halasin tätä tiukasti ja otin tämän kädestä varoen kiinni, pahalta näytti.
(Kaapo) Mulla oli kiva ilta, ihme kyllä en ollu juonu yhtään paljon heh heh hauska vitsi omalla mittapuullani ja meno oli jees. Mut oli passitettu Saaga vahdiksi, kun tämä oli vetänyt vähän kai munkin puolesta. Nainen oli kuin lähes kävelevä keitetty nuudeli, joka jotenkin onnistui luikertelmaan kadulla eteenpäin, kun vähän piti minusta - lihapullasta - kiinni. Se pystyi kännissä kiipeämään puuhunkin, aika epeli jopa minusta. Muikki roikkui minussa kävellessämme kuin joulukoriste kuusessa ja puheli aivan mitä sattuun, ihan söpöä. Seisoessamme taksitolpalla googletin mistä tiesi oliko nainen ihastunut ja luin artikkeleita, Saagan tuijottaessa sekavana pimeyteen. Sitten taksi tuli ja menimme istumaan ja istuimme siinä nätisti koko matkan paikallaan. Ja sitten tultiinkin jo kotiin, eikä mitään jännää tai romanttista tapahtunut.
Eihän.
715 posts
1,114 ♥
Kouluratsastaja
|
Bodaava Biisoni
Lähettänyt Julius P : Apr 13, 2020 19:40:31 GMT 2
En ollut vieläkään juonut mitään, mutta aloin pikkuhiljaa rentoutua. Harmitti, että pystyin rentoutumaan vasta kun suurin osa porukasta oli jo lähtenyt, sillä en halunnut vaikuttaa uppiniskaiselta tai tosikolta. Ja räkättää saikin, kun Majinà kertoi vessaseikkailustaan. Kaikkea sitä nykyään maailma olikin pullollaan. Aiemmin oli puhetta tanssimisesta ja olisin itsekin voinut lähteä hetkeksi keikuttelemaan lanteita musiikin tahtiin, kun Mirka syöksyi ovesta. Ei tarvinnut paljoa salapoliisin taitoja, kun ymmärsi mistä oli kysymys, vaikka sekava Mirka roikkuikin Majinàssa kiinni. – Tarviiko lähteen terkkuun?
64 posts
139 ♥
Silmäteränä Britte
|
Charmantti Chinchilla
Lähettänyt Mirka D : Apr 13, 2020 20:15:23 GMT 2
Vaikutti, ettei matkalla sattunut pelottava tapahtuma ollut niin yllättävä. En ehkä osannut ottaa tosissaan, että kujat täällä ovat oikeasti vaarallisia yöllä yksin vaeltavalle nuorelle. Näinköhän enään Kuukariin yksin uskaltaisin mennä. Majina otti kädestäni hellästi kiinni, mutta silti sattui. "aaffhfh", regoin ranteen särkyyn. Julius kyseli, että tarvisiko rannetta lähteä näyttämään. "No en mä tiiä, ehk se on vaa tärähtäny", vastasin epäluuloisesti. "Enkä haluu aiheuttaa lisää vaivaa muille", jatkoin ja katsoin alaspäin. Kyselin viestillä, että onko Annilla kaikki okei. Jäi hän kuitenkin myös yksin. [Mirka] Annsi ooks knnos? ku tuol ol jtn creepwi tyuppei
Muistin jälleen, kuinka suuri vessahätä minulla oli ollut aijemmin. En kuitenkaan ollut muistanut käydä vessassa, joten nyt oli huutava hätä. "Käyn vessassa", ilmoitin muille ja irroittaudun Majinan otteesta. Tasapaino oli edelleen hieman hukassa, joten noustessa ylös horjahdin vessan ovea päin. Selviydyin kuitenkin takaisin muiden luo tiskin kautta. Jälleen olin siis tuttu juoma kädessä.
132 posts
223 ♥
Artun omistaja
|
Eksoottinen Elefantti

Lähettänyt Silvia K : Apr 14, 2020 9:19:43 GMT 2
"Eli ihan hukkareissu siis", kommentoin virnistäen, kun Majina kertoi eksyneensä miesten vessaan ja nähneensä siellä jonkun miehen vehkeen, jonka koko ei kuulemma ollut päätä huimannut. Sillä hetkellä Mirka syöksähti baarin ovesta sisään ja luikki oikopäätä meidän luoksemme. Hänen säikähtäneen olemuksensa huomasi heti ja tämä piteli kättään, johon ilmeisesti koski itsepuolustuksen seurauksena. Kysyttäessä Mirka kuitenkin vakuutteli, että hän oli kunnossa eikä päivystykseen tarvitsisi lähteä. Olin siitä huolimatta huolissani, sillä kaikki ei vaikuttanut olevan hyvin, vaikka nainen itsepintaisesti niin väittikin. Mirkan lähdettyä vessaan maistoin juomaani ja sain melkoisen yskäkohtauksen. "Hyi helvetti Dochas. Toitko mulle Bacardia?" sain sylkäistyä suustani ja työnsin lasia kauemmas. Olin maistanut juomaa tasan kerran aiemmin ja se oli ollut virhe. Maku ei todellakaan ollut häävi ja olin kieltänyt Dochasia tuomasta mitään väkevää. "Nyt lähdetään tanssimaan ja haetaan matkalla jotkut juomat, jotka saa kurkusta alas", sanoin huitoen Majinaa ja Juliusta mukaani. "Laita mies asialle ja mene itse perässä", mutisin vielä, kun astelin baaritiskille korkokengät puulattiaa vasten kopisten. Tilasin itselleni Mojiton ja saatuani juoman käteeni lähdin ensimmäisenä kohti tanssilattiaa lanteet keinuen.
211 posts
386 ♥
Fleurin omistaja
|