Lähettänyt Majiná M : Apr 10, 2020 16:41:14 GMT 2
PääsiäisbiletystäKuukari, KapariAnsamaasta lähdetään takseilla juhlimaan pääsiäistä, suoraa Kaparin keskustaan. Siellä heidän tulee etsiä ja valita joku baareista/klubeista/yökerhoista/pubeista. Kaikki ovat kuitenkin hyvässä kunnossa, melko tasokkaita ja siistejä. Ryhmä voi hajaantua tai erota eri suuntiin, jos haluaa, mutta olisi suotavaa että oltaisiin edes puolet ajasta yhdessä. Kapari on hämärä kaupunki, jossa on oltava varuillaan. Pimeillä nurkilla kyttäilee varkaita ja muuta järjestäytynyttä rikollisuutta. Kenellekään tuntemattomalle ei kannata jutella tai jäädä tuijottamaan. Poliisi partioi harvoin ja kaikki kaupungissa tuntevat aikataulun, heitä siis osataan väistää. Jokainen voi halutessaan ottaa taksin (vaikka yksin) ja palata kotiinsa. Mutta näillä vanhoilla ja kapeilla kaduilla on usein pimeän aikaan myös feikkitakseja!
Pelin ajankohta on 12.4, sunnuntai. Lähtö kello 9 illalla (matka kestää tunnin).
Tämä roolipeli on kaikille avoin. Pelissä mukana ainakin Majina, Dochas, Kaapo, Saaga, Anni, Aliisa, Mirka, Julius, Silvia.
715 posts
1,114 ♥
Kouluratsastaja
|
Lähettänyt Saaga M : Apr 10, 2020 17:40:43 GMT 2
Peilasin kasvojani pienellä käsipeilillä taksin etupenkillä. Olin meikannut huomattavasti raskaammin normaaliin tyyliini verrattuna, mulla oli mustanhopea smoky eye-silmämeikki ja viininpunainen huulipuna koristi huuliani. Kaulassani oli choker-koru jossa oli keskellä sydämenmuotoinen rengas. Laitoin peilin takaisin pikkulaukkuuni ja nostin mekkoni etumusta vaivihkaa, pikkumusta muotojenmyötäinen mekko oli edestä aika antava, mutta pituutta oli yli reiden puolivälin. Tyttöjen mielestä se oli hyvä valinta, mutta olin itse hieman epävarma. Jalassani oli simppelit mustat remmikorkkarit. Käänsin katseeni takapenkille, ja siellä hihittelivät kaverini Anni ja Mirka. Me olimme laittautuneet yhdessä ja valmiit pitämään hauskaa. Mirka ja minä olimme ottaneet pohjalle pari juomaa jo kämpillä, mutta mulla ei ollut humalatilaa vielä noussut. Hymyilin innoissani tytöille. Maksoin taksin omalta osaltani päästyämme keskustaan ja kiitin kuskia kohteliaasti. Taksikuskimme oli hiljainen, juro mies. Kuitenkin ihan asiallinen. Kopistelin korkkareilla etäämmälle taksista lyötyäni oven kiinni ja avasin puhelimeni. "Mihin suunnataan? Ehdotuksia?", katselin tyttöjä vuoron perään kun rupesimme miettimään illanviettokohdettamme. Useampi juottolahan täältä kaupungilta löytyi, joten valinnanvaraa oli. Mietin halusinko itse tyylikkääseen baariin kuuntelemaan jazzia ja istuskelemaan, vai halusinko reivata kunnolla tanssilattialla?
~Avatar on Majinàn piirtämä! ♥Ansan Ulpukka 12/05/21-> ♥Kaapon huoltaja
|
Lähettänyt Anni V : Apr 10, 2020 17:56:39 GMT 2
En todellakaan ollut mikään kovin ahkera bilettäjä, mutta kyllä sitä nyt silloin tällöin pystyi lähtemään katsomaan Kuukarin yöelämää, hyvällä porukalla. Alkoholista en ollut koskaan oikein välittänyt, lähinnä tuli vain juotua muutama siideri joskus. Aikeissani ei siis todellakaan ollut vetää mitään kaatokännejä, toivoin että myös muut osaisivat pitää alkoholinkäyttönsä kohtuullisena.
Toivoin myös, ettei Aliisa tulisi mukaan pilaamaan iltaani, sen muijan nähdessäni saattaisi kyllä maistua muutama juoma liikaa. Jakauduimme takseihin Ansamaan pihalla, enkä ainakaan silloin nähnyt kyseistä henkilöä nousevan taksiin, mutta saattoihan nainen livahtaa johonkin autoon minun huomaamattani tai tulla myöhemmin yksin perässä. Naisesta sai sellaiset vibat, ettei tämä ollut kovin sosiaalinen enkä oikeastaan ollut varma, halusiko hän edes tulla Kuukariin viettämään aikaa tuntemattoman porukan kanssa. Tai ainakin oletin, ettei hän ollut muutamassa päivässä ehtinyt tutustua Ansamaassa kehenkään. Tai sitten nainen oli jo kaveri kaikkien muiden paitsi minun kanssa. Kurtistin kulmiani taksin takapenkillä, mieli meni taas matalaksi kun ajattelin Aliisaa. Onneksi Saaga ja Mirka saivat oloni paremmaksi ja naureskelinkin heidän kanssaan lähes koko taksimatkan, ja ehkä mieli paranisi illan myötä vielä enemmän kun pääsisimme ansamaan porukan kanssa kunnolla vauhtiin.
Taksi jätti meidät eräälle kadulle, jolle astuin hieman kompuroiden teräväpiikkisillä koroillani. Taisi näyttää, että olin jo humalassa, mutta en todellakaan ollut. Ylläni oli lyhyt, tummanpunainen mekko ja asusteina useita koruja. Saaga kyseli jo, minne menisimme ja aloin miettiä, mikä olisi hyvä paikka aloitella iltaa. - Totaa... Kannattaiskohan meidän mennä johonkin rauhallisempaan paikkaan ekaks? Saatais ehkä jotain puhuttuakin, kun niissä yökerhoissa tuskin kuulee mitään kun musiikki on niin isolla, yritin puhua järkevänä. Katsoin Mirkaa ja Saagaa odottavaisena, toki minulle kävisi myös se, jos tytöt haluaisivat heti johonkin kunnon tanssimestaan bailaamaan. Pitäisipähän sitten ottaa heti itsekin pari juomaa, jos alkaisi sitten itseäkin vähän tanssittaa.
539 posts
876 ♥
Vatun kärsivällinen kesyttäjä
|
Arvaamaton Aromurmeli
Lähettänyt Aliisa K : Apr 10, 2020 18:41:59 GMT 2
Olin istahtanut viettämään iltaa rauhalliseen juottolaan muutaman tutun kanssa. Pääsiäisilta oli täyttänyt Kaparin kadut ja kuppilat, minkä vuoksi olimme kiiruhtaneet kaupungille aikaisin. Olin toki ehdottanut alkuun, että emme olisi siirtyneet kylälle lainkaan, mutta ehdotukseni rennosta koti-illasta ei ollut ottanut tuulta alleen. Niinpä olin pakottanut muiden tarjoamaan ensimmäisen kierroksen. Ja ehkä toisenkin. Oluttuoppi kädessäni oli tyhjentynyt tuttuun tapaan vauhdikkaasti ja painauduin selkänojaa vasten vetäessäni henkeä. “Korttipelejä?” Joku oli huokaissut ja räväytin silmäni auki. “Toki.” Korttipelit tarkoittivat vähintään enemmän juotavaa ja nopeaa sellaista, enkä todellakaan ollut ainoa, joka halusi reippaaseen humalatilaan tänään. Olin toki tietoinen myös siitä, että Ansamaan porukka olisi siirtymässä kaupungille juomaan pääsiäisen kunniaksi. En ollut siitä(kään) kovin riemuissani, mikä oli ollut yksi syy sille miksi olin halunnut jäädä viettämään koti-iltaa. Sekä sille, että halusin päästä humalaan nopeasti. Ehkemme kuitenkaan ihmismäärän vuoksi kohtaisi. Vapaa-aikaani en sentään sille porukalle luovuttaisi, siitä olin täysin varma. “Allu sun vuoro”, havahduin ajatuksistani ja siirsin katseeni puhujaan hymähtäen. “Joo joo.”
Kauniit ihmiset vaan tylsistyttää Ime sitä röökii mut pliis oo hiljaa
19 posts
61 ♥
I know I won't be your cry baby
|
Charmantti Chinchilla
Lähettänyt Mirka D : Apr 10, 2020 18:48:52 GMT 2
Olin lähteny kohti Kuukarin yötä positiivisin mielin kaikesta tapahtuneest huolimatta. Olin ottanu pienet pohjat ennen kotoa poistumista. Tulisi reissu ainakin halvemmaksi. Mentiin yhdessä Annin ja Saagan kanssa taksilla kaupunkiin. Istuin Annin kanssa takapenkillä. Minulta lensi hölmöä juttua melkein koko matkan, mikä olikin ihan hyvä asia, sillä en ollut ainoa nauramassa.
Nousin autosta ylös ja katsoin kun taksi lähti kävelytien vierestä. Saaga ehti jo kysyä, että minne mentäisiin. "Mun mielest voitas mennä johonki rauhallisempaan istumaan aluksi ja hankkimaan rohkaisua sitä tanssilattiaa varten", vastasin reippaasti. Minulla oli päällä farkut, joissa oli musta nahkavyö. Lisäksi musta toppi, jossa oli blingiä. Ilma ei ollut vielä hirveän lämmin, joten päälläni oli musta bomber -takki. Muilla oli nähtävästi korkokengät, mutta itse kuljin tennarin tapaisissa kengissä.
Oltiin vihdoin päätetty mihin matkaisimme. Lähdimme liikkelle kohti ensimmäistä paikkaa. Avasin oven muille ja menin meistä kolmesta viimesenä sisään. "Näinköhän muut tulis kans tänne?", tuumasin ääneen ja suuntasin narikan kautta tiskille päin. Saaga ja Anni seurasivat perässä.
132 posts
223 ♥
Artun omistaja
|
Lähettänyt Majiná M : Apr 10, 2020 20:22:05 GMT 2
"Yhtään en oo ottanu" sanoi jo nyt hiprakassa oleva Dochas, kun päästiin vihdoin kaupunkiin asti. Julius ja Silvia istuivat mun vieressä, Kaapo ja Doc taaempana. Kuski oli mielestäni karmiva, yksin en taksiin olisi tullut, ties minne se olisi päätynyt. Ei ainakaan Kapariin. Nostin pientä peiliä ja avasin huulipunani, jota päätin vielä varulta lisätä. Minulla oli yllä rennot vaatteet - yllätys. Olin pukeutunut mintun värisiin paksuihin leggingseihin ja saman sarjan cropattuun pitkähihaiseen, eli olin kuin suoraa lenkiltä tullut. Juuri nyt en vain jaksanut mitään mekkoja tai hameita, koska ulkona oli vielä kylmä ja oletin että jouduin siellä ajoittain olemaan. "Minne mennään?" Julius kysyi kun nousimme autosta, josta Dochasin oli otettava tukea päästäkseen mukulaiselle kadulle seisomaan. "Ootas, mä kysyn Saagalta että minne ne meni, jos mentäs samaan paikkaan? Haluisin olla yhdessä" vastasin hymyillen ja kirjoitin viestiä tallin wappiryhmään. Lähetin viestin ja suljin puhelimen, sillä nainen ei ollut paikalla, ehkä hän vastaisi myöhemmin. "Lähetää kävelee jo" Kaapo sanoi ja kaikki olivat samaa mieltä. Tepastelimme pitkin katua, etsien paikkaa. Oletin että taksit jättivät aika lailla samaan kohtaan, joten kurkin sisään joka pitäjän ikkunoista, josko näkisin tuttuja. Kaikki naureskelivat Dochasille ja Kaapo pysähtyi vähän väliä ottamaan huikkaa pullostaan. Mies kuitenkin vaikutti olevan hyväntuulinen ja - jopa - iloinen.
715 posts
1,114 ♥
Kouluratsastaja
|
Bodaava Biisoni
Lähettänyt Julius P : Apr 10, 2020 20:27:44 GMT 2
Olin ollut pitkään epäileväinen, kun kuulin, että lähdettäisiin porukalla Kaparin keskustaan juhlimaan pääsiäistä. Osa epäilystä johtui omasta suhtautumisestani omaan juomiseeni – ei mitään mörköjä kaapissa, yleinen asenne – ja osa siitä, että en tiennyt kuinka porukka pysyisi hyvällä tuulella ja poissa ongelmista. Lisää draamaa en juuri nyt kaivannut, sillä olin edellisistäkin aivan pihalla. Toisaalta reissu voisi lähentää – tai etäännyttää – porukkaa ja siitä olin kiinnostunut. Lopulta olin suostunut lähtemään mukaan ja perustelin valintaa sillä, että mukaan tarvittaisiin vähintään yksi lähes selväjärkinen. Näiden vaiheiden jälkeen löysin itseni taksista Majinàn, Dochasin ja Kaapon kanssa. Kumpaakaan miestä en tuntenut sen paremmin, vaikka lähennyttyä Majinàn kanssa olin siinä sivussa viettänyt vähän enemmän aikaa myös Dochasin kanssa. Kaaposta en osannut sanoa juuri mitään muuta paitsi, että hän liittyi jollakin tapaa Saagan mielen myllertämiseen. Dochas oli päästyämme kaupunkiin jo pienessä hiprakassa ja katselin menoa puoliksi huvittuneena. Kyselin, että minne mentäisiin ja vastausta odottaessa lähdimme jo kävelemään. Ilma oli kylmä, joten olin onnellinen asuvalinnastani, farkuista ja kauluspaidasta siistin takin kanssa. – Kuinkahan paljon porukka aikoo tänään vetää? mietin ääneen ja katsoin merkittävästi Dochasta.
64 posts
139 ♥
Silmäteränä Britte
|
Lähettänyt Saaga M : Apr 10, 2020 20:36:17 GMT 2
Anni ehdotti, että voisimme aloittaa ainakin jostain rauhallisesta paikasta. "Mä tiedän yhen hyvän tässä lähellä, lähetään!", hihkaisin ja matkasimme Jazz-klubille, joka oli aika fiini mutta sillä tavalla hillitty paikka että sinne kehtasi mennä vaikka vähän resuisemmin. Rento, ei sellainen ylihieno niinkuin vastaavat yleensä. Mirka tarjoutui avaamaan meille oven, kiitin vähän liiankin innoissani. Norkoilimme tiskillä tilaamassa juomat, ja puhelimeni värähti. "Näinköhän muutkin tulis tänne", Mirka tuumasi hetki sitten ääneen ja saimmekin pian tietää vastauksen. Majina kyseli whatsapp-ryhmässä että missä mennään. "Näköjään Maikku ja kumppanit ehti just kaupungille kans", sanoin tytöille nostamatta katsettani puhelimesta. Näpyttelin vastauksen Majinalle, kerroin paikan ja kutsuin poppoon messiin. Tilasin pina coladan, ihan koska halusin vähän irrotella. Ja se sattui olemaan kaiken lisäksi mun lempidrinkki. Tähyilin vapaita pöytiä, ja bongasin yhden ison pöydän, johon mahtuisi koko meidän porukka vaivatta. "Varaan ton pöydän!", huikkasin tytöille kun olin saanut juomani maksettua, ja kipitin sitten korkoineni pöytään. Tuolit olivat korkeat baarijakkarat, ja jouduin aika vaivalloisesti kapuamaan että pääsin istumaan.
|
Arvaamaton Aromurmeli
Lähettänyt Aliisa K : Apr 10, 2020 20:50:44 GMT 2
“GT”, huudahdin naisen perään, joka oli noussut pöydästämme hakemaan juotavaa ja kysellyt ottaisiko joku muukin. Neito oli vanha tuttu ajoilta, jolloin olin käynyt juomassa useammin. Viime aikoina olin vähentänyt, enkä ollut kyllä katunut päätöstäni. Tuntui siltä, että juomisesta ei saanut enää juurikaan mitään irti. Tai ehkä olin vain herännyt takaisin todellisuuteen, kenties siitä ei ollut koskaan saanut mitään irti. Kesällä tapahtunut kolari oli ollut tarpeeksi. Kilahdus puhelimessani sai minut hätkähtämään takaisin maanpinnalle. Ansamaan whatsapp-ryhmä, niinpä tietenkin. Huokaisin ja vieressäni istuva mies loi minuun kysyvän katseen. “Ei mitään tärkeetä”, totesin hänelle ja laskin luurin takaisin pöydälle, näyttö alaspäin. Porukka oli siis vihdoin saavuttanut keskustan ja etsivät paikkaa jossa juoda. Tiirailtuani hetken ympärillemme tulin siihen tulokseen, että he olivat valinneet eri paikan. Hyvä niin. Sinihiuksinen palasi takaisin pöytään laskien tiskiltä saamansa tarjottimen pöytään. Shotteja. Ja mä kun luulin, että oltiin päästy jo yli sellaisista. Jokainen nappasi yhden ja nosti pohjan kohti kattoa. En halunnut edes tietää mihin tämä ilta päättyisi.
19 posts
61 ♥
|
Lähettänyt Anni V : Apr 10, 2020 20:56:14 GMT 2
Astelin sisään hienon näköiselle klubille ja tykkäsin siitä heti. Siellä oli sopivan rauhallinen tunnelma, mutta ei kuitenkaan ihan pystyynkuollutta. Taustalla soi rentoa jazz-musiikkia. En oikeastaan pitänyt yökerhoista, koska niissä oli aina vähän liian riehakas meininki ja musiikki oli yleensä aika hirveää, enkä minä mikään maailman innokkain tanssijakaan ollut. Mietin, että ehkä pitäisi yrittää ottaa vähän positiivisempaa asennetta tähän iltaan. Heitin mustan ruusukuvioidun nahkatakkini narikkaan ja menimme Saagan ja Mirkan kanssa tilaamaan juomat. Harkitsin ottavani jonkun vähän spesiaalimman juoman, mutta päädyin sitten siihen normaaliin, eli omenasiideriin. - Musta drinkit on vähän outoja, naurahdin tytöille hörpäten juomaani matkalla pöytään. Saaga löysi oikein mukavan ison pöydän, johon mahtuisi varmaan koko Ansamaan porukka. - Ketähän sieltä on muuten tulossa? kysyin istuessani baarijakkaralle. Korkealle jakkaralle pääsy ei ollut ongelma, olinhan pitkä ja minulla oli vielä korkeat korot lisäksi. - Toivottavasti ei se Aliisa ainakaan... ajattelin vahingossa ääneen. - Öö, niin siis sehän on uus Ansamaassa. Niin ei se varmaan ketään tunne, kiirehdin korjaamaan. En katsonut Mirkaan enkä Saagaan, vaan keskityin ottamaan kunnon kulauksen juomastani.
539 posts
876 ♥
|
Eksoottinen Elefantti

Lähettänyt Silvia K : Apr 10, 2020 21:21:45 GMT 2
Noustuamme Ansamaan pihalla mustaan taksiin, pistin heti ensimmäisenä merkille taksikuskin oudon olemuksen. Kaljupää vaikutti olevan varsin kyllästynyt elämäänsä - tai vähintäänkin työhönsä. Epäilin jo hetken aikaa, puhuisiko tämä edes samaa kieltä kanssamme, sillä hänen vastauksensa koostuivat lähinnä oudoista murahteluista. Taksin pysähtyessä määränpäähän mies kuitenkin yllätti lausumalla kokonaisia sanoja käyttäen matkan lopullisen hinnan. Loikatessani ulos autosta huomasin kävelyni olevan hieman hoipertelevaa ja joku taisikin naljailla jo Ansamaassa juomistani drinkeistä, jotka Dochas oli mulle sekoittanut. Pyöräytin silmiäni mutisten jotain korkeista koroistani ja suoristin punaista, ihonmyötäistä mekkoani. En mä nyt vielä ollut kännissä. Pihalla ei ollut mitenkään lämmin ilma. Paljaita sääriä paleli, mutta onneksi pitkä takki lämmitti hieman edes yläkroppaa. Päätimme lähteä kävelemään pitkin katua, johon taksi oli meidät jättänyt. Etsimme tietysti sopivaa kapakkaa, sillä osa porukasta oli lähtenyt jo edeltä johonkin suuntaan. Majina olikin laittanut jo kyselyä heidän peräänsä, mutta vastausta ei ollut vielä ilmaantunut. Rakennusten ohi kävellessämme vilkaisin heijastustani jonkin kiinalaisen ravintolan ikkunasta. Kiharretut hiukset olivat pysyneet siististi puoliponnarilla ja tumma meikkikin näytti vielä ihan hyvältä. Juuri, kun kieltäydyin ottamasta huikkaa Kaapon tarjoamasta pullosta, kilahti kuuluviin puhelimeni viestiääni. "Saaga vastas. Mennänkö me tonne samaan paikkaan niiden kanssa?" kysyin vilkuillen ympärilläni olevaa porukkaa, kunnes kysyvä katseeni pysähtyi Majinaan.
211 posts
386 ♥
Fleurin omistaja
|
Charmantti Chinchilla
Lähettänyt Mirka D : Apr 10, 2020 21:24:43 GMT 2
Oltiin tilaamassa juomia. Saaga tilasi jonkun drinkin, jota en ollut itse ennen maistanut. "Onks tuo hyvä drinkki?", kysyin, johon nainen nyökkäsi. Päätin tilata saman drinkin kokeilun vuoksi. Saatuani juoman käteen seurasin Saagaa isoon pöytään. Muita Ansamaalaisia oli myös tulossa, joten pöytä oli juuri sopiva meille. Hauskuuden pito oli minulle tarpeen kaiken draaman keskellä, mitä en tänne halunnut tuoda enkä joutua muiden draamankierteiden keskelle.
Istuin Saagan viereen ja maistoin juomaani. "Tää on muute aikas hyvää", totesin ja otin toisen siemaisun. Annikin pääsi pöytään juomansa kanssa. Annin mainitsi jotain Aliisasta, mikä kuulosti ettei hän olisi kovinkaan hyvissä väleissä kyseisen henkilön kanssa. Sanottuaan Annin ilme muuttui hieman säikähtäneeksi. Näinköhän asia lipsahti? Hän yritti parannella asiaa vetoamalla, että Aliisa on uusi Ansamaassa. "Mut eiks se ois just hyvä juttu et tulis, ni pääsis sit tutustuu?", kysyin hämmentyneenä. Tosiaan oli minullakin ei -toivottuja henkilöitä tai henkilö. En haluaisi nähdä Aleksia ainakaan täällä, vaikka asiasta oltiin jo vähän puhuttukkin. "Mites Unikon kanssa on mennyt?", kysyin Saagalta. Hänelläkin oli ollut hankalaa, joten en sen henkilökohtaisemmista asioista halunnut udella.
Hetken päästä tulikin Ansamaan toinen taksiporukka ovista sisään. Seurasin, kun he jättivät takkinsa narikkaan ja suuntasivat tiskin kautta meidän pöytään. Hymyilin ja tervehdin kaikkia. "Mihis te jäitte?", vitsailin.
132 posts
223 ♥
Artun omistaja
|
Lähettänyt Majiná M : Apr 10, 2020 22:29:23 GMT 2
Olin onnellinen, olin saanut mukaani Juliuksen että Silvian, mutta edelleen mietin katoaisiko hän muuhun seuraan jossain vaiheessa. Katselin ympärillä olevaa joukkoa ja hymyilin, kaikki olivat niin erilaisia että nauratti. Juliuksella oli siistit vaatteet ja tämä selvästi oli tajunnut että ulkona on hyytävää tähän aikaan. Silvia oli kaunis - kuten aina - mutta nyt varsinkin, hänellä oli ihana lyhyt punainen mekko ja hiukset oli täydellisesti, tosin tätä näytti paleltavan helkkaristi.
Tulimme perille Saagan ohjeistusten mukaan, paikka vaikutti todella viihtyisältä, ei liian örveltämishikikammiolta, vaan se oli nätisti valaistu ja musiikki oli tarpeeksi hiljaisella, että pystyi juttelemaan. Katsoin ovella ympäriinsä, kunnes tavoitin Saagan huitovan käden. He olivat valinneet hyvän pöydän, johon juuri ja juuri mahduimme kaikki. Heillä oli jo juomat, joten kaikki tavarat jätettyämme suuntasin tiskille. "Martini" sanoin tiskin takana olevalle tatuoidulle miehelle. Tämä iski silmää ja sanoi että tulossa on. Otin aina ensin jonkun tutun lempijuoman, ennen kuin siirtyisin testailemaan. "Tein neidin paidan värisen, olkaa hyvä" sanoi herttainen, vähän pullea baarimikko ja ojensi mintun värisen juomani. Toisaalta voisin tilata jo jonkun muunkin juoman ja maistella sitäkin samalla. "Hei! Heittäkää joku hyvä juoma!" huusin pöytään vähän matkan päähän. Dochas ja Kaapo juttelivat keskenään jostain, näytti siltä ettei Kaapo saanut kunnolla selvää, tämä vain hymyili ja nyökki päätänsä. "Majina tuo mulle rommikola jooko!" Dochas huusi vielä minulle, mutta tiskin mies kuuli ja alkoi jo tehdä tilausta.
715 posts
1,114 ♥
Kouluratsastaja
|
Lähettänyt Saaga M : Apr 10, 2020 22:44:29 GMT 2
Tytöt liittyivät pöytään seuraani, ja juttelimme hetken niitä näitä. Anni taisi sanoa jotain, että toivottavasti Aliisa ei tulisi, kun tuo ei tunne vielä ketään. En osannut lukea sanojen ohi, joten koin sydämessäni myötätuntoa Aliisaa kohtaan. Päätin laittaa whatsapp-ryhmään viestin, että hänkin olisi tervetullut meidän lössiin. En sanonut siitä sanaakaan, ja havahduin kun Mirka kysyi multa miten mulla menee hoitohevoseni kanssa. "Unikko on unelma, siis me ollaan niin sielunkumppaneita. Eli ei valittamista, mut vähän sitä joutuu aina motivoimaan. Mut hypännyt se on nyt hyvin kun ruvettiin treenaamaan ahkerammin, ja terve kuin pukki", selitin silmät loistaen ja hymyilin hampaat hohtaen. "Tavallaan haluaisin kysyy Majinalta voisinko mä ryhtyä viralliseksi vuokraajaksi, mut en nyt oo varma vielä", sain sanottua kunnes se paha missä mainitaan - Majina ja kumppanit saapuivat klubille. Heilutin porukalle kättä innoissani, ja Majina vilkutti sen verran takaisin että oli noteerannut meidät. Porukka meni hakemaan juotavaa ennen meidän seuraan liitymistä. Porukka oli aika kaikenkirjavaa. Aina niin upea Majina, vaikka tällä kertaa hän oli valinnut asukseen hyvinkin rennon kokonaisuuden. Tuo nainen näyttäis hyvältä vaikka pilkkihaalareissa, tuumin. Dochas, no Dochas on Dochas. Silvia säteili kauniina, punainen mekko istui hänelle kuin nakutettu. Julius, johon en ollut kerennyt tutustua, vaikutti erittäin tyyneltä ja hänen läsnäolonsa rauhoitti koko ilmapiiriä. Jotkut ihmiset ovat vaan sellaisia, että suorastaan mieli lepää kun hän astuu huoneeseen. Halusin toki tutustua häneenkin paremmin. Kaapo sai sydämeni lepattamaan riemusta, kun näin hänen astuvan klubille joukon häntänä. Niin vaatimattoman oloinen ulospäin, pieni huojuhtava kävely sai minut ajattelemaan että pari juomaa hän oli ottanut. Kaapo vältteli ensin katsettani, mutta olin huomaavinani hänen hymyilevän suuntaamme. Kun ryhmä rämä oli saanut juomansa käteen, viitoin Kaapoa istumaan viereiselle tuolille kanssani. "Kiva että tulit kans", hymyilin kannustavasti ja halasin miestä hellästi. Mies oli vaitelias, mutta hän vaikutti olevan hyvällä tuulella.
|
Lähettänyt Anni V : Apr 10, 2020 23:26:46 GMT 2
- No, niin kai, mutisin kun Mirka sanoi, että eikö olisi vain hyvä jos Aliisa tulisi tänne niin pääsisimme tutustumaan. Sitten hän alkoikin kysellä Saagalta miten Unikon kanssa menee, joten pääsin tilanteesta vähällä. Vaikka en tiedä olisiko se ollut niin paha, jos olisin kertonut että ensitapaamisen perusteella tuskin tulisimme toimeen. Yritin taas olla miettimättä koko asiaa, oliko Aliisasta tulossa minulle jokin pakkomielle? Sain kuitenkin pian muuta ajateltavaa, kun muita ansamaalaisia saapui paikalle. Katsahdin noihin päin ja hörppäsin taas juomaani. Ei näkynyt Aliisaa. Samperi, enkö osannut enää muuta ajatella? Tuijotin juomaani poissaolevana kun porukka saapui pöytään juomineen. Pian en kuitenkaan enää keksinyt juomastani kohtaa jota en olisi jo tuijottanut tarpeeksi, joten siirryin katsomaan pöytäseuruetta. Dochas oli taas selittämässä jotain tyhmää juttua, mies luuli aina olevansa niin hauska. Varsinkin humalassa mies vaikutti entistä ärsyttävämmältä. Katsahdin sitten Majinaan ja Silviaan, ja yritin näyttää iloiselta. Olisikohan pitänyt jäädä vain Ansamaahan, kun en näköjään osannut nauttia illasta? Tosin, ilta oli vasta alussa. Katsoin juomaani, joka oli aikalailla vähentynyt. - Mä tarviin varmaan lisää juomaa, sanoin pian. - Mutta mulla ei oo oikeen kokemuksia mistään muusta kuin siideristä, niin en tiiä yhtään mitä mun kannattais tilata, jatkoin hermostuneesti naureskellen.
539 posts
876 ♥
|
Charmantti Chinchilla
Lähettänyt Mirka D : Apr 10, 2020 23:46:40 GMT 2
Olin melkein saanut drinkkini juotua, ehkä vähän liian nopeasti. Dochas Kaapoineen oli saapunut jo pöytään ja Majina oli tilaamassa juomista. Tervehtimisen jälkeen Majina ja muutkin saapuivat pöytään. Hymyilin Majinalle vilkaisten vieressä olevaa tyhjää jakkaraa. Majina huomasi kutsun ja istui viereeni. "Moi Maikki maiskutin", vitsailin ja nauroin jutulleni käsi suun edessä. "Sorii", sanoin heti perään ja kosketin naisen olkapäätä. Kasvoilleni levisi ilme, joka näytti kuin olisin saanut suuren älynväläyksen. "Sä oot vähän niiku Maikki ja pelottava Pontso", hihitin. "Eiku eiku... Maikki ja pelottava Dochas", jatkoin ja nauroin samalla. Tunsin todellakin alkoholin vaikutuksen kehossani. Yritin olla mahdollisimman kiltisti, mutta möläyttelin vähän väliä tyhmiä ja hassuja juttuja.
Hörpäsin loput juomastani. Päätin, että olisi hyvä hakea vettä alkoholin kaveriksi. Nousin ylös ja tunsin hassun leijuvan tunteen. En todellakaan kännissä ollut, mutta ehkä hiprakassa, ehkä. Kävelin muiden takaa kohti tiskiä. Pyysin lasin vettä. "Ja yks lonkero vielä", lisäsin tilaukseen. Siirryin juomieni kanssa takaisin pöydän ääreen. Dochas se osasi aina kertoa tyhmiä juttuja, joille tietenkin nauroin. Varsinkin humalassa. Anni oli saanut siiderinsä juotua ja mietti, mitä ottaisi seuraavaksi. "Tuo Saagan drinkki oli aika hyvää", ehotin juoman nimeä muistamatta. Kuuntelin muiden keskusteluja aika usein niihin kommentoimalla. Osasin kuitenkin keskustella asiallisesti tai niin minusta ainakin tuntui.
132 posts
223 ♥
Artun omistaja
|
Lähettänyt Majiná M : Apr 11, 2020 0:27:36 GMT 2
Kuuntelin kun Mirka vertasi minua Maikkiin ja miestäni Pelottavaan Pontsoon. Mietin, että kyllä minä taidan olla vähän liian selvimpäin ja otin pitkän huikan juomastani. Kukaan ei ollut ehdottanut mulle juomaa aiemmin ja olin seissyt hetken tiskillä tumput suorina ja tilannut sitten kaksi Martinia lisää. Mirka kosketteli ja nojaili hiprakoissaan minua, enkä voinut olla nauramatta. Mirkan kanssa oli aina hauskaa, tykkäsin hänestäkin niin paljon, mutta tämä tuntui ennemmin lyöttäytyvän joidenkin muiden porukkaan. Dochas istui Annin vieressä ja no, Anni katsoi tätä ilmeellä "oliko pakko bitch", mutta mies ei kiinnittänyt mitään huomiota. Toisella puolella istui Kaapo, jonka vierellä taasen Saaga, he tuijottelivat toisiaan oudosti, tyrskähdin omille mielikuvilleni ja vaikenin sitten. Mirka toi pöytään sadannetta lasia ja nauroi nenä pitkällä Dochasin jutuille. Itsekin naureskelin, mutta yritin välillä jututtaa myös Juliusta. Mies näytti siltä että oli ihan jees meno, mutta mieluummin olisi vaikka vaihtamassa vettä akvaarioonsa. Meidän välit oli lähentyneet ihan sikana, tosi lyhyessä ajassa ja se tuntui vähän epäilyttävältä, koska en ennen ollut samaistunut kehenkään noin paljon. Lähinnä tuntui että 'löysinkö todella sielunystävän'. Viitoin Juliusta viereeni. Jäin pian tuijottelemaan Silviaa ja tämän pitkiä kynsiä, joita nainen naputteli lasiinsa. "Hei.. onko sulla ihan kivaa?" kysyin tältä, jotta voisin sytyttää jotain keskustelua. Päämääränä tietysti sanoa että hän oli ihana ja mielenkiintoinen.
715 posts
1,114 ♥
Kouluratsastaja
|
Lähettänyt Anni V : Apr 11, 2020 1:51:28 GMT 2
Naureskelin hieman Mirkan jutuille, tällä oli tainnut mennä aika nopeasti juoma päähän. Kyllä minua hävettikin - Mirka ei tainnut tuossa tilassa enää osata tehdä sitä itse - mutta onneksi Majina näytti suhtautuvan pelleilyyn rennosti. En voinut olla ajattelematta, mitä illan aikana vielä tapahtuisi, kun jo nyt meno oli tällaista. Onneksi Mirka tajusi sentään ottaa vettä muiden juomiensa välissä. - Joo mäkin voisin käydä tossa tiskillä, sanoin ja lähdin pöydästä. Mirka oli ehdottanut, että ottaisin samaa juomaa kuin Saagalla, se oli kuulemma hyvää - muistin juoman olevan pina colada. Otin siis yhden sellaisen, se oli kyllä hauskannäköinen juoma. Mutta halusin ottaa vielä jotain muuta. - Ömm... seisoin tiskillä muka mietteliäänä. - Pistä jotain vahvaa, sanoin sitten ja vilkaisin taakseni pöytään. Kukaan ei ollut tainnut edes huomata, että lähdin pöydästä. Huokaisten otin baarimikolta tumman juoman, jonka vedin hetken miettimisen jälkeen ykkösellä kurkusta alas. Melkein tukehduin, koska juoma oli niin väkevää enkä ollut ikinä ennen juonut sitä. Juoman ulkonäöstä päätellen ajattelin sen kuitenkin olleen viskiä. - Kiitti, sanoin ja lähdin tiskiltä pina coladani kanssa. Tulipas heti parempi mieli. Ei mitkään tyhmät Aliisat enää häirinneet. Dochaskin alkoi vaikuttaa siedettävältä, enkä enää koko ajan tuijottanut häntä pahasti.
539 posts
876 ♥
|
Lähettänyt Saaga M : Apr 11, 2020 10:04:47 GMT 2
Ilta alkoi etenemään, Mirka alkoi olla semisti kuoseissa ja mua nauratti. Majinallakin näytti olevan hauskaa, jännitin ensin hermostuisiko hän Mirkan sekoiluun mutta nainen oli selvästi huumoripäällä. Juomia kaadettiin kurkuista alas siihen tahtiin että jopa mä aloin hieman huolestumaan. Harvoin kuitenkin pääsi irroittelemaan, joten antaa mennä. "Hei Kaapo, autatko vähän", huikkasin vieruskumppanilleni kun yritin laskeutua turvallisesti korkealta jakkaralta korkokengilleni. Mies auttoi minua laskeutumaan jaloilleni, kiitin vaivihkaa ja lähdin sitten tilaamaan lisää juotavaa. Mulla tuli villi idea. Saavuin takaisin pöytään mukanani tarjottimellinen shotteja. "Mä tarjoon nää, kaikki saa", virnistin ja kapusin kömpelön näköisesti takaisin tuoliini. Voi vitsi, kohta pitäis mennä vessaankin ja sitten tää kapuaminen pitää tehdä taas uudestaan. Välillä on hankalaa olla lyhyt. Kumosin shotin kitaani, se oli hieman karkkimainen ja kirpeä, myös todella tujakka ja yskäisin hieman. "Jeesus kristus", totesin ääneen ja sain Dochasin nauramaan ääneen. Käänsin huomioni sitten Anniin, joka oli hieman jäänyt ehkä porukasta hiljaisemmalle puolelle. "Mikä meno babe?", heitin vitsikkäästi.
|
Lähettänyt Anni V : Apr 11, 2020 11:03:34 GMT 2
Ei vahvempi juoma minuun kauheasti purrut, vaikka pöytäseurueen jutut alkoivatkin olla hauskempia enkä enää miettinyt kaikkia mahdollisia elämäni ongelmia. Hihittelin pöydän nurkassa muiden jutuille ja katsoin, kun Saaga lähti hakemaan lisää juomaa. Kaapo auttoi Saagan alas jakkaralta ja se oli minusta söpöä. He olivat kyllä ihana pari. - Söpöläiset, taisin mumista, mutta en ollut varma kuuliko kukaan. Vaivuin taas hiljaisuuteen, ja mietin pitäisikö mennä ottamaan toinen viskipaukku, mutta sitten Saaga saapuikin pöytään shottien kanssa. Ei siis tarvinnut lähteä pöydästä ainakaan hetkeen. Hymyilin hieman mutta taisin edelleen vaikuttaa poissaolevalta, koska Saaga kysyi, mikä minulla oli meno. - Eiköhän tää tästä parane, hihkaisin ehkä vähän liiankin innoissani ja otin yhden shoteista käteeni. - Ei musta tarvii huolehtia. Kumosin shotin kuin vanha tekijä. Se oli kirpeää, mutta ihan hyvää. - Mitähän toikin oli, hihitin taas. Sitten katseeni osui Mirkaan, joka oli ilmeisesti aika railakkaalla tuulella. En ollut kuullut puoliakaan tämän jutuista, mutta se Maikki ja Pelottava Pontso juttu oli aika hauska. Naurahdin taas itsekseni. Dochasko pelottava... - Hei Mirka... aloitin ja kesti hetki ennen kuin muistin, miten puhutaan normaalisti. - Mites se... Se sun... Aleksi? Onko se... Ihan... Ok tyyppi? kysyin ja tuijotin Mirkaa herkeämättä, yrittäen olla hihittämättä. Aleksi. A-leksi. A-l-e-k-s-i. Hassu nimi.
539 posts
876 ♥
|
Eksoottinen Elefantti

Lähettänyt Silvia K : Apr 11, 2020 12:12:25 GMT 2
Istuttuamme muiden Ansamaalaisten kanssa samaan pöytään, olin ollut ehkä vähän vaisu ja vetäytynyt omaan kuplaani. Hymyilin ja naureskelin kyllä muiden kanssa, mutta jotenkin omat ajatukset tuntuivat vievän mukanaan. Aiemmin päivällä, ennen baariin lähtöä mun isä oli laittanut viestiä ja kysynyt miten mulla menee. Kuulostaa äkkiseltään varmaan ihan normaalilta tilanteelta, mutta mun isä ei ollut ottanut yhteyttä muhun viimeiseen kuuteen vuoteen. Hänellä oli nimittäin uusi perhe Espanjassa ja nykyinen naisystävä oli aiheuttanut välirikon. Nainen ei ollut koskaan hyväksynyt mua osaksi heidän perhettään, sillä hän ei pitänyt äidistäni. Viestiin en ollut vastannut vielä mitään. Enkä oikeastaan tiennyt, että halusinko edes vastata. Majina ilmeisesti huomasi poissaolevuuteni, sillä havahduin hänen kysymykseensä. Kohotin katseeni ja huomasin tuijottavani tämän kysyvään katseeseen. Mirka, joka vaikutti olevan vahvassa nousuhumalassa oli kietonut kätensä Majinan ympärille ja halaili tätä. Hymy nousi kasvoilleni parivaljakkoa katsellessa. "Joo on mulla kivaa. Oli hyvä idea lähteä tänne porukalla", sanoin ja hörppäsin lasini tyhjäksi. "Mutta nyt mä tarvitsen lisää juotavaa", sanoin ja nousin ylös paikaltani. "Haluatko sä jotain?" kysyin Majinalta ja katsoin tämän puolillaan olevaa lasia, joka oli arvatenkin Martini. Mirka ilmeisesti oletti kysymyksen olevan suunnattu hänelle, sillä tämä alkoi mutista silmät puoliksi ummessa listaa haluamistaan juomista. "Kuulehan neitokainen, sä voisit nyt hetken aikaa pysyä ihan vaan vesilinjalla", virnistin ja lähdin suunnistamaan kohti baaritiskiä. Tätä menoa Mirka olisi sammunut ennen kuin ilta kerkeäisi edes kunnolla alkaa. "Laita mulle yksi Mojito ja ööö... vaikka Valkovenäläinen", huikkasin baarimikolle, joka otti nyökäten tilaukseni vastaan.
211 posts
386 ♥
Fleurin omistaja
|
Charmantti Chinchilla
Lähettänyt Mirka D : Apr 11, 2020 12:30:51 GMT 2
Saaga saapui takaisin pöytään juomia hakemasta. Käsissään hänellä oli tarjotin, jossa oli shotteja. "O ou", ajattelin ääneen. Hän laski tarjottimen pöydälle ja sanoi, että tarjoaa tästä kaikille. Otin shottilasin käsiini ja epäröin hetken. Kuitenkin otin shotin ääntä kohti. Ilmeeni oli kuin olisin syönyt jotain maailman kirpeintä ainetta. "Hyi", tokaisin ääneen. Otin heti perään kulauksen vesilasista. Tajusin, että olin vähän väliä nojaillut Majinan kylkeä vasten, sillä alkoholi vaikutti vaihtelevasti. Välillä olin villi ja puhelias, kun taas välillä vähän koomainen kuuntelija. "Anteeks et oon ollu vähän läheinen", pahoittelin Majinalle. Ehkä vaihteleva tilani oli huomattavissakin. "Majina sä oot oikeesti ihana ihminen. Osaat olla tarvittaessa napakka ja pelastaa monta tilannetta, mut sit osaat olla myös hyvä kuuntelija ja keskustelija. Eli hyvä ystävä mun mielestä", purin mielestäni. "Nii ja en sano vaa siks et oisin juonu vaa nyt uskalsin sanoo sen, mitä oikeest ajattelen", jatkoin ja katsoin naisen silmiin hymyillen.
Anni herätti huomioni mainitsemalla nimeni. En aluksi meinannut kuulla mitä hän sanoi, mutta sain lopuksi selvää. Hän kyseli Aleksista. Ja aikeeni oli tulla viettämään iltaa ilman ongelmien miettimistä. Korvaani värähti "sun Aleksi". "Ei se mikään mun Aleksi oo", möläytin. "Mut siis tykäistyin kyllä siihen, mutta en vielä tiiä mitä teen ton koko tilanteen kanssa. Pitänee vielä miettiä ja ottaa omaa aikaa", vastasin yllättävän asiallisesti. Otin päätteeksi huikan lonkerosta ja jatkoin satunnaista keskustelua.
132 posts
223 ♥
Artun omistaja
|
Lähettänyt Majiná M : Apr 11, 2020 12:41:24 GMT 2
Silvia sanoi että oli kiva lähtä porukalla, mutta tarvitsi hieman lisää juotavaa, hän vaikutti ihan hivenen poissaolevalta. "Mä voisin ottaa vaikka ranskalaisia, kun jotain pikku purtavaa ois kiva saada, pyydä paljon!" sanoin ja osoitin katseellani myös Mirkkua, joka todennäköisesti tulisi kankeaman koristani muutaman ranskiksen. Katselin kun Kaapo ja Saaga vetivät humalaista flirttiä siinä kaikkien edessä ja Anni, jota Dochas oli silittänyt ja ottanut niskasta kiinni sanoin "Hei ota vähä rennommin" ja kuulin kai naisen mumisseen jotain hämmentyneenä takaisin. Saaga kantoi lisää shotteja, joista kieltäydyin, tyrkäten toisen shotin Kaapolle, joka otti senkin ilmeettömänä. "Huh huh" muotoilin suullani kun katseemme kohtasivat ja mies hymyili hieman. Annin kysyessä Mirkulta Aleksista, mielenkiintoni heräsi ja katsoin Mirkkua virnistäen, mitäköhän se möläyttelisi nyt, oli se Anni kiero, nauratti. Mirkku oli juuri avautunut minulle siitä, miten ihana olin. En jotenkin osannut ottaa asiaa ihan täysin tosissaan, ottaen hänen tilansa huomioon, mutta arvostin tätä suuresti. "Mirkku oot nääki ihana, kiitos" sanoin ja yritin katsoa tämän karsastaviin silmiin.
715 posts
1,114 ♥
Kouluratsastaja
|
Bodaava Biisoni
Lähettänyt Julius P : Apr 11, 2020 13:17:16 GMT 2
Olin ensin istunut pöydän päässä, kunnes Majiná viittoi minut luokseen. Olin siitä kiitollinen, sillä en tuntenut muita yhtä hyvin ja esimerkiksi Saagan meno alkoi jo pikkuhiljaa kiihtyä. Samalla säästyin Saagan ja Kaapon romanssin erilaisilta vivahteilta, joista en ollut turhan kiinnostunut - enkä vähiten draama-arvon vuoksi. Olin hetken istunut Silvian ja Majinán kanssa, kun Saaga kantoi pöytään shotteja. Olin oppinut nuoruuden virheistäni ja shottien aiheuttamasta katumuksesta, joten jätin kohteliaasti väliin. Vaikka alkoholi saattaisi parantaa juttujen laatua - ainakin jos Mirkalta kysyi - tyydyin ainakin vielä kolaani. Pöydän päässä oli hieman vaivaantunut tunnelma, vaikka omasta mielestäni meno oli ihan ok. Silvia tuntui etäiseltä ja itse en osannut nauraa Mirkan jutuille. Varsinkin, kun keskustelu päätyi Mirkan miesehdokkaaseen Aleksiin, päätin omaan tapaani puhua merkityksettömiä juttuja, jotka saattaisivat piristää tunnelmaa. - Onko teillä muilla illalle tai aamulle muuten suunnitelmia? Ainakin tuun nauraan teille, jos on aamutallivuoro, totesin kiusoittelevasti. Sitten päätin vielä todeta: - Toistaiseksi meno on vielä ainakin parempi kun Keski-Euroopassa olisi.
64 posts
139 ♥
Silmäteränä Britte
|
Eksoottinen Elefantti

Lähettänyt Silvia K : Apr 11, 2020 14:02:05 GMT 2
Majina oli halunnut ranskalaisia, joten palasin pöytään niiden sekä juomieni kanssa. "Noniin Maikkuseni", hymyilin ja laskin tarjottimen pöydälle. Useampi käsi tarttui heti kiinni saaliiseen. Saaga oli halunnut tarjota koko porukalle shotit ja nainen alkoi heti tarjoamaan mulle niistä yhtä. "Ei kiitos, juon ensin nää mun omat juomat", naurahdin ja hymyilin hieman pahoittelevasti. "Aika heikkoa", Dochas mylväisi heti pöydän toiselta puolelta ja katsoi minua pilke silmäkulmassaan. "Dochas, ryhdistäydy", virnistin ja otin heti perään pitkän kulauksen Mojitosta. Huomasin, että vieressäni istuva Julius ei tuntunut olevan kovin innoissaan muiden örveltämisestä ja tämä kysyikin illan ja aamun suunnitelmista. "Dochasillahan on kai hoidettavanaan aamutalli", vastasin vilkuillen suureen ääneen naureskelevaa miestä kohti. Dochasilla näytti olevan humalassa vielä hauskempaa kuin selvinpäin, vaikken ollut uskonut sen olevan edes mahdollista. "Ja luulisin, että me jatketaan vielä matkaa tästä jonnekin jatkoille. Meidän pitää päästä ehdottomasti tanssimaan Maikun kanssa", jatkoin katsoen hymyillen vuoroin Juliusta ja Majinaa. Yritin työntää ikävät, mieltä vaivaavat asiat syrjään ja keskittyä tähän hetkeen. Me oltiin tultu pitämään tänne hauskaa, eikä murjottamaan. Vilkaisin vielä Mirkaa, joka oli siirtynyt jo keskustelemaan Annin kanssa jälleen Aleksista. Mua ei suoraan sanottuna oikeastaan huvittanut lainkaan ottaa osaa kyseiseen keskusteluun, joten olin tyytyväinen siitä, että Julius oli keksinyt muuta puhuttavaa.
211 posts
386 ♥
Fleurin omistaja
|
Charmantti Chinchilla
Lähettänyt Mirka D : Apr 11, 2020 14:37:04 GMT 2
Majinan sanottua: "Mirkku oot nääkin ihana, kiitos", reagoin "aww" äänähdyksellä ja laskin pääni hetkeksi naisen olkapäälle. Havahduin heti, kun Majinan eteen tuli iso kasa ranskalaisia. Iskin heti kiinni ajattelematta, että ne ei ehkä suoraan minulle ollut tarkoitettu. Syöminen teki varmaan minulle hyvää, että ei enään tyhjään vatsaan joisi. Aleksi oli taas poistunut mielestäni, sillä näin vain ranskalaisia. Melkein kaikkia rauhallisempi Julius kyseli illan suunnitelmia. "Emmä tiiä, kuljen muitten perässä mihin ikinä ne meneekää", vastasin reippaasti. Hän otti myös esille huomisen aamutallivuoron. Olin ehkä saattanut lupautua auttelemaan juuri huomisen aamutallissa, enkä ollut tajunnut, että edellisenä yönä olisi Ansamaan illanvietto. "Oou shit, aamutalli", reagoin tajutessani asian. "Sä et kyllä aamulla sängystä mihinkään pääse, että kiitos avusta", Dochas kommentoi huvittuneella äänensävyllä. Virnistin hänelle kiukkuisen näköisenä ja päätin sen pieneen hymähdys nauruun.
"Mitäs Julius", kysäisin hetken päästä outoon väliin keskusteluissa. Mies näytti ehkä vähän yllättyneeltä. En häntä edes tuntenut, mutta ehkä olisi hyvä aika tutustua. Nojailin pöytään kyynerpäällä ja pidin päätä kädelläni. Hörpin välillä lonkeroa, jota oli noin puolet jälellä. Vettä oli taas ylipuolet. Hups. Puhelimeni blingahti. [Aleksi] Voidaanko puhua lähipäivänä? Tuijotin hetken pöydällä avoimesti olevaa puhelinta ja siinä olevaa viestiä. "V*ttu", kommentoin ääneen ja huokaisin syvään. Suljin puhelimen nappia painamalla ja hörppäsin melkein loput lonkerot. Napsin ranskalaisia ja tuijotin pöytää.
132 posts
223 ♥
Artun omistaja
|
Lähettänyt Saaga M : Apr 11, 2020 14:55:14 GMT 2
Meno alkoi villiintyä, hyvällä maulla vielä minusta. Mirka oli vielä tässäkin vaiheessa kaikkein pahimmassa jamassa, ja Annikin alkoi hymyilemään itsekseen hupsusti. Anni sanoi kysyttyäni, että "eiköhän tää tästä parane, ei musta tarvi huolehtia", jotenkin liioitellun innokkaasti mikä ei ollut Annin tapaista. Se sai mut kikattamaan ja näytin peukkuja ystävälleni. Jostain pöllähti ranskalaisia pöydälle kun en keskittynyt, ja katselin niitä suurin silmin kehtaamatta kuitenkaan kysyä saanko ottaa. Hetken tuijoteltuani Kaapo tarjosi mulle ranskalaista. Suoraan mun naaman edessä oli ranskanperuna, tajusin ja avasin suuni. Kaapo syötti minua ja se oli kamalan huvittavaa. "Mun pitää nyt kyllä käydä pissalla, vaihetaanko sitten menomestaa?", kyselin ja hieman odotin, että joku naisista olisi tullut seuraksi. Mikähän ihmeen kulttuuri sekin on, että naiset kipittää jonossa vessaan ja jauhaa siellä paskaa? Taas naurattaa. "Kaapo autatko", pyysin kun jalkauduin jälleen jakkaralta. Useamman sekunnin Kaapo piti mua vyötäröltä kiinni, vaikka olin jo jaloillani maassa. Tuo kävi vissiin aika hitaalla. Katsoin Kaapoa hämmästyneenä olkani yli, katseemme kohtasivat. "Öö. Sä voit päästää irti", mumisin punastellen. Onpa kiusallinen tilanne, mutta niin hassu ja söpö. Kaapo on söpö. Haluun halata sitä koko illan.
|
Lähettänyt Anni V : Apr 11, 2020 15:11:44 GMT 2
En ollut katsonut kännykkääni oikeastaan ollenkaan illan aikana, kunnes yhtäkkiä muutaman juoman jälkeen muistin sen olemassaolon. Olo oli aika sekava, olin juonut ties mitä - siideriä, drinkkejä, shotteja, viskiä... Edelleen minua kuitenkin nauratti. Huomasin, kun Saaga oli laittanut tallin whatsappiin kyselyä, missä päin Aliisa meni. Kuulemma oli liikenteessä, mutta ilmeisesti jossain toisessa paikassa. Tulisikohan Aliisa seuraamme jossain vaiheessa? Minulla oli jostakin syystä sellainen olo, ettei se haittaisi. Yritin ottaa porukastamme kuvaa, mutta tuntui vaikealta pitää kännykkää vakaana. Saaga sanoi lähtevänsä vessaan ja ehdotti, että vaihtaisimme sitten paikkaa. Kävi minulle. Keskityin niin tarkasti kännykkääni, etten tullut ajatelleeksi, josko olisi pitänyt mennä Saagan seuraksi. Tuijotin kännykkääni hetken tyhjästi, kunnes aloin naputtaa ruutua sormellani. Kirjaimet tuntuivat olevan jotenkin tavallista lähempänä toisiaan. - Kannattaa tulla, tääl on tosi kivaa, vaihetaan varmaan kohta paikkaa, yritin kirjoittaa, ehkä pari ylimääräistä kirjainta eksyi mukaan mutta ei jaksanut kiinnostaa. Laitoin ottamani hienon kuvan siihen lisäksi. Hymyilin ja lähetin viestin. Tuntui kyllä että joku vähän menevämpi paikka voisi olla kiva, tämä paikka alkoi jo kyllästyttää.
539 posts
876 ♥
|
Arvaamaton Aromurmeli
Lähettänyt Aliisa K : Apr 11, 2020 18:27:32 GMT 2
Ilta oli kulunut omassa porukassani rattoisasti. Korttipelit oli pelattu läpi, juomia oltiin tilattu lisää ja lätisty kaikenlaista (oikeastaan muut) keskenään. Joku heitti ilmoille ehdotuksen kuppilan vaihtamisesta johonkin hieman menevämpään mestaan ja jos en olisi ollut niin vahvasti alkoholin vaikutuksen alaisena olisin varmasti kieltäytynyt. Tanssiminen ei kuulunut lempipuuhiini. Mutta tänään olin joustava, suostuin lähtemään ja vedinkin narikassa niskaani mustaa nahkatakkiani varsin tyytyväisenä. Sinitukkainen hymyili minulle ja painautui väistäessään jotakuta minua vasten. Virnistin hänelle vahingossa ja käänsin nopeasti katseeni muualle. Olin jossain vaiheessa myös vastannut Ansamaan whatsapp-ryhmään jotakin, “Liikenteessä. Katotaan jos törmäillään,” tyyppistä, mutta sen jälkeen en ollut vilkaissutkaan koko puhelimeen. Baarista ulostauduttuamme vedin röökin huulieni väliin ja nojauduin seurueen ainoaa neitoa kohti odottaen, että hän sytyttäisi savukkeeni. Seurailin ympärillä tapahtuvaa ja jäin kulkemaan porukan hännille. Valinnan varaa yökerhoista oli jonkin verran, mutta annoin muiden hoitaa valinnan enkä puuttunut keskusteluun oikeastaan lainkaan. Valitsimme varmaankin Kaparin viihtyisimmän, hieman hämyisen, tanssipaikan ja riisuessani takkia vilkaisin puhelinta. Se tallilla tapaamani Anni oli kirjoittanut ryhmään selkeästi hieman humaltuneena jotakin siitä, että minun kannattaisi liittyä seuraan ja että he olivat vaihtamassa kohta paikkaa. Hymähdin itsekseni ja koitin kovasti miettiä jotakin asiallista vastattavaa, mutta se sai jäädä kun minua vedettiin taas kohti baaritiskiä. “Otetaan jotain nyt äkkiä ja etitään joku hyvä kohta”, joku selitti ja nojauduin tiskiä vasten vilauttaen baarimikolle hymyn.
19 posts
61 ♥
|
Bodaava Biisoni
Lähettänyt Julius P : Apr 11, 2020 18:31:28 GMT 2
Silvia oli tuonut pöytään ranskalaisia ja nappasin niistä virnistäen yhden. En oikeastaan halunnut syödä, sillä olin nauttinut täyttävän aterian ennen lähtöä. Ostaisin sitten porukalle – tai Majinàlle, joka oli ranskalaisia halunnut – uudet, jos joku koki menetyksen liian raskaaksi. Olin yllättynyt, kun Mirka kysyi minulta, että miten menee. En tuntenut Mirkaa kovin hyvin, mutta pidin tätä ihan mukavana, joskin välillä hieman nuoren oloisena. Ja nuori hän olikin. Toisaalta vielä yllättyneempi olin siitä, että Mirka taisi olla porukasta parhaiten vauhdissa – ellei lasketa hyvissä olevaa Dochasta – sillä luulin ”tittelin” menevän suoraan Saagalle tallin WhatsApp-ryhmän perusteella. – Eipä tässä mitään, mukava tutustua kaikkiin paremmin ja tottua uudelleen Suomeen, vastasin Mirkalle hymyillen. – Sullakin taitaa mennä aika hyvin? kysyin, vaikka toinen olikin juuri kironnut ääneen. Ehkä onnelliset ajatukset auttaisivat kiroilun aiheen unohtamiseen. Vaikka puhetta paikan vaihdosta oli, en vielä reagoinut siihen sen enempää. Ainakin Saaga oli menossa vielä puuteroimaan nenäänsä ja minulla oli koko omaisuuteni jo valmiiksi hallussa. Nyt jo pelkäsin tosin sitä, että joku jäätyisi ellei siirtymisessä oltaisi nopeita.
64 posts
139 ♥
Silmäteränä Britte
|